اخبار داغ

در گفتگو با رئیس پلیس آگاهی هرمزگان مطرح شد؛

از سرقت پنج تن چای از مبادی رسمی تا اخاذی ۱۰ میلیاردی یک فعال مجازی

از سرقت پنج تن چای از مبادی رسمی تا اخاذی ۱۰ میلیاردی یک فعال مجازی
کرمی گفت: یک فرد فعال فضای مجازی و غیر بومی کانالی غیر مجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد کرده بود و در سراسر کشور با بیان دروغ مبنی بر اینکه بیمار هستم مبالغی را اخاذی می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحمید کرمی، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: یک فرد فعال فضای مجازی و غیر بومی کانالی غیر مجاز در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد کرده بود و در سراسر کشور  با بیان دروغ مبنی بر اینکه بیمار هستم مبالغی را اخاذی می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: از این فرد حدود ۱۰ عدد شناسنامه و کارت عابر بانک جعلی با هویت های متفاوت کشف شد.

,

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در ادامه گفت: این مجرم فضای مجازی در هرمزگان دو شاکی داشته و از استان های دیگر تابدین لحظه ۲۰ نفر شکایت کرده اند.

,

کرمی عنوان کرد: ده میلیارد ریال پول نقد، ۸۸ سکه طلا، یک قطعه شمش طلا و یک هزار و ۳۰۰ دلار از این فرد کشف شده است.

,

, ,

کشف پنج تن چای مسروقه از مبادی رسمی

, کشف پنج تن چای مسروقه از مبادی رسمی,

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت پنج تن چای از درون یک کانتینر از مبادی رسمی بندرعباس سرقت شد که ارزش آن حدود۸۰۰ میلیون تومان است.

,

وی افزود: با کارهای گسترده اطلاعاتی ۹ نفر از این افراد دستگیر شدند و روانه زندان شدند .

,

باند سرقت از خودرهای مدل ۸۵تا۹۰

, باند سرقت از خودرهای مدل ۸۵تا۹۰,

کرمی تصریح کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو سواری پراید در مدلهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

,

وی افزود: اعضای این باند با شیوه و شگردی خاص خودروهای پراید مدل ۸۵ تا ۹۰ را در مناطقی از شهر بندرعباس که ازدحام ترافیکی خودرویی در پارکینگ ها و معابر شلوغ زیاد بوده سرقت نموده و پس از اوراق نمودن آنها را به فروش می رساندند.

,

, ,

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و بررسی دوربین های مداربسته سطح شهر یکی از سارقان حرفه ای شناسایی و با هماهنگی قضائی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

,

کرمی بابیان اینکه متهم در بازجویی های اولیه به ۲۰ فقره سرقت با همکاری دونفر دیگر اعتراف کرده است، اظهار کرد: طی عملیاتی جداگانه هر دو اعضای دیگر این باند به همراه پنج نفر مالخر دستگیر شدند.

,

وی ادامه داد: سارقان در اعترافات خود بیان داشتند خودروهای مدل پایین از سطح شهر بندرعباس به سرقت برده و با انتقال آن به یک باب کارگاهی واقع در حاشیه شمالی شهر بندرعباس، خودرو را اوراق نموده و قطعات آن را به فروش می رساندند.

,

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه کلیه محله های سرقت بازسازی گردیده و برابر بازسازی صورت گرفته مالباختگان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: ۱۰ دستگاه از خودروهای مسروقه قبل از اوراق شدن کشف و ۱۰ دستگاه خودرو دیگر نیز اوراق گردیده که تحقیقات گسترده پیرامون عودت اموال مسروقه به مالباختگان در حال انجام است.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه