اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه کربلا:

دانش‌آموزان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش‌آفرین باشند

دانش‌آموزان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش‌آفرین باشند
معاون اجرایی سپاه کربلا گفت: امروز نسل سوم و چهارم وظیفه مهمی دارند تا گام دوم انقلاب را استوارتر از گذشته برداریم و این در سایه توجه به علم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عسکر مجیدی عصر امروز در اولین کنگره شهدای دانش‌آموز دختر استان مازندران که در سالن غدیر سپاه کربلا با حضور بیش از هزار دانش آموز دختر و با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد اظهار کرد: تفکر بسیجی با گذر از مرزهای جمهوری اسلامی به الگویی در جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی مبنای دینی و اعتقادی دارد، تصریح کرد: اگر در نگاه و تفکر بسیجی افتخار است این برگرفته از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) است.

معاون اجرایی سپاه کربلا افزود: آن چیزی که بسیجی را تمام نشدنی کرد، فرهنگ مهدویت و انتظار است و این مبنای بسیج به شمار می‌رود.

این مسئول ادامه داد: کشورهایی که روزگاری روی ایران حساب باز نمی کردند امروز به برکت مقاومت شهدا، به زانو درآمدند و مجبور شدند با ایران مشورت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,



مجیدی بیان کرد: امروز نسل سوم و چهارم وظیفه مهمی دارند تا گام دوم انقلاب را استوارتر از گذشته برداریم و این در سایه توجه به علم در گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه امروز در جنگ نرم دشمن هستیم و همه باید هوشیار باشیم، اظهار کرد: مدارس باید به مرکز اسلام تبدیل شود زیرا انقلاب ما زمینه‌ساز یک انقلاب جهانی است.


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در حاشیه این مراسم گفت: شهیدان دانش آموز الگویی برای قدم در مسیر گام دوم انقلاب هستند.

محمد جعفری با بیان اینکه تمام برنامه‌های این کنگره توسط خود  دانش آموزان اجرا شد،  گفت:برگزاری کنگره دغدغه دانش آموزان بود و این دغدغه توسط فرماندهان واحد ما به صورت یک ایده مطرح شد و ما هم از این ایده حمایت کردیم و امروز اولین کنگره شهدای دختر دانش آموز را برگزار شد.  

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مازندران با اشاره به چهار شهیده دختر دانش آموز مازندران (شهیده نغمه باقری، شهیده ندا باقری، شهیده سیده طاهره هاشمی و شهیده طوبی یزدانخواه) افزود:در این کنگره بیش از هزار دانش آموز دختر استان حضور داشتند.



جعفری در ادامه  درباره برنامه‌ای اجرا شده در این کنگره توضیح داد:‌تئاتر مفهومی دانش آموزی از قبل از انقلاب تا چهل سالگی انقلاب، سرود دانش آموزی، تجلیل از خانواده‌های شهدا، نقاشی زنده و بیعت نسل اول با نسل چهارم که توسط خواهر یکی از شهیدان دختر اجرا شد، از جمله برنامه‌های این کنگره بود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا مازندران به یکی از اهداف فرهنگی این برنامه  اشاره کرد و گفت:‌اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری کنگره‌های شهدای دختر دانش آموز میتواند اثرگذاری برروی دختران دانش آموز داشته باشد تا بتوانند با قدرت در مسیر گام دوم انقلاب قدم بردارند.

انتهای پیام/

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه