اخبار داغ

فرماندار خرم‌آباد:

نیروی انتظامی از جنس مردم است/ برخی بیانیه‌ها با هدف سلب امنیت منتشر می‌شود

نیروی انتظامی از جنس مردم است/ برخی بیانیه‌ها با هدف سلب امنیت منتشر می‌شود
فرماندار خرم‌آباد گفت: افرادی با اهداف سیاسی و امنیتی جهت رسیدن به اهدافشان دنبال سلب امنیت و آسایش مردم هستند و مجرم محسوب می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر طولابی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت اغتشاشات اخیر در استان لرستان اظهار داشت: بر اساس قانون شرح وظایف نیروی انتظامی تأمین امنیت و نظم عمومی کشور و برخورد با مجرمین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: با توجه به اینکه کار اصلی نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت جامعه است، چنانچه افرادی بخواهند نظم و امنیت جامعه را به خطر بیندازند نیروی انتظامی در صف اول مقابله با تهدیدکنندگان امنیت عمومی جامعه قرار دارد.

,

فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: در اغتشاشات اخیر خرم‌آباد اگر عوامل برقراری امنیت حضور پیدا نمی‌کردند و پیشگیری نمی‌شد معاندین، اراذل و اوباش و عناصری که به دنبال اهداف خاص هستند خسارات جبران‌ناپذیر مالی برجای می‌گذاشتند و سلب امنیت را در پی داشت.

,

وی در رابطه با بیانیه اخیر برخی افراد مشهور و سلبریتی مبنی بر اینکه نیروی انتظامی نباید با آشوبگران حوادث اخیر کشور برخورد می‌کرد بیان کرد: نیروی انتظامی از جنس مردم است و هیچ‌گاه علیه مردم نیست، نیروی انتظامی همراه مردم است ولی متأسفانه افرادی با اهداف سیاسی و امنیتی با این‌گونه بیانیه‌ها جهت رسیدن به اهدافشان دنبال سلب امنیت و آسایش مردم هستند و مجرم محسوب می‌شوند که بر اساس قانون با تهدیدکنندگان امنیت جامعه توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی برخورد خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه