اخبار داغ

دانا از بی مسئولیتی شورای شهر و شهرداری گزارش می دهد؛

تداوم شوخی مدیران شهری با مشکلات مردم در شهر تهران

تداوم شوخی مدیران شهری با مشکلات مردم در شهر تهران
متاسفانه شاهد این هستیم که درست در روزهایی که توقع داریم مدیران شهر تهران به داد مردم برسند نه تنها از زیر بار مسئوایت شانه خالی می کنند که در دوره جدید مدیریت شهری مشکلات شهروندان را به سخره هم می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گویا مردم تهران باید صابون سوء مدیریت اصلاح طلبان در پایتخت را حالا حالاها به تنشان بمالند تا دوره آتی انتخابات شورای شهر تهران فرا رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

درست در روزهایی که انتظار می رود مسئولان به داد مردم برسند نه تنها از زیر بار مسئوایت شانه خالی می کنند بلکه در دوره جدید مدیریت شهری مشکلات شهروندان را به سخره هم می گیرند.

,

 

,

پرده اول:

, پرده اول:,

درست در روزهایی از پاییز 96 که هوای تهران روزهای ناسالم خودش را پشت سر می گذاشت و مردم پایتخت انتظار اخذ تصمیمات جدی از سوی مسئولان شهری را داشتند اما دریغ از یک اقدام اساسی.

,

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در آغاز جلسه با اشاره به آلودگی فزاینده هوای تهران با قرائت قطعه شعری اظهار کرد: جای مردان سیاست بنشانید درخت، تا هوا تازه شود.

,

, ,

پرده دوم:

, پرده دوم:,

26 آبان 98 بود که به دلیل بارش برف سنگین در شمال شهر تهران و علی رغم پیش یبنی های هواشناسی از چندروز قبل و اعلام آمادگی شهرداری برای مدیریت معابر در روز شنبه اما بازهم بلدیه پایتخت غافلگیر شد.

,

ساعت ها مردم تهران در بزرگراه های شمال تهران در برف گیر کرده بودند و دریغ از حتی یک کیسه شن و نمک که خود شهروندان بتوانند مشکل خودشان را حل کنند.

,

در کمال تعجب با مسخره کردن نقد خبرنگاری که از ضعف خدمات رسانی شهرداری گله کرده بود اظهار داشت: سطح خیابان‌ها را پاک می‌کنیم، دوباره سفید می‌شود، برف نشسته و نمی‌توان آن را در هوا با تیر زد، برف طبیعی است و باید روی زمین بنشینید و با شن و نمک و یا گریدر آن را برطرف کرد.

,

, ,

پرده سوم:

, پرده سوم:,

محسن هاشمی صبح روز گذشته پیش از آغاز جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتشار بوی نامطبوع در تهران در روز گذشته گفت: شب گذشته استاندار خبر آخر را اعلام کردند و گفتند که منشاء آن پیدا نشده و شرکت آب و فاضلاب نیز مسئولیت آن را نپذیرفته است.

,

وی به شوخی گفت: البته یکی از دوستان به طنز گفت گندی زدیم که بویش درآمده است.

,

هاشمی در پاسخ به این سوال که سال گذشته نیز همین بو منتشر شده بود به شوخی اظهار کرد: مثل این‌که قضیه امنیتی است.

,

باید دید تا کی باید شاهد این همه مسئولیت ناپذیری و عدم پاسخگویی از سمت مدیریت شهری در دوره جدید باشیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه