اخبار داغ

در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی مطرح شد:

حل دعاوی مردم باید در اولویت کار قضات باشد/خدمت رسانی ۲۰۰۰ حقوقدان بسیجی در کرمانشاه به مردم

حل دعاوی مردم باید در اولویت کار قضات باشد/خدمت رسانی ۲۰۰۰ حقوقدان بسیجی در کرمانشاه به مردم
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رفع خصومت و حل دعاوی مردم باید در اولویت کار قضات باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان اظهار داشت: اصل ۱۵۶ قانون اساسی وظایف خطیری مشخص کرده است که تاکنون کسانی که در این دستگاه هستند به خوبی به آن عمل کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه قضاوت در فرهنگ و مکتب اهل بیت(ع) افزود: تحقق بخشی به عدالت هدف اصلی قوه قضائیه محسوب می‌شود.

,

این مسئول بیان داشت: قانون اساسی قانونی مترقی و مایه مباهات است که حق رعیت و والی در آن به خوبی رعایت شده است.

,

حجت الاسلام جلیلیان خاطر نشان کرد: اقدام مناسب برای پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح مجرمین از مهم ترین وظایف قانون اساسی است.

,

وی با تاکید بر اینکه رفع خصومت و حل دعاوی مردم باید در اولویت کار قضات باشد، گفت: در قوه قضاییه رسیدگی به پرونده های مردم و فراتر از آن حقوق سیاسی، فرهنگی و اجتماعی توسط قضات انجام می گیرد.

این مسئول اظهار داشت: این مجموعه حقوقی پاسدار حقوق مردم هستند و برای رسیدن به اهداف عالی قوه قضاییه که همان تحقق عدالت است تلاش می کنند.

,
,
,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: بکارگیری قضات عادل و آشنا به ضوابط دینی و همچنین دوری از هر نوع روابط ناسالم از مهم ترین نیازهای یک مجموعه حقوقی است.

,

وی اجرای صحیح قانون را مهم ترین عامل جلوگیری از هرج و مرج دانست و گفت: نظارت بر حسن اجرای قوانین نیز از دیگر عواملی است که قوه قضاییه باید به آن اهتمام ویژه داشته باشد.

,

این مسئول با اشاره به اینکه قانون بد تبعاتی بدتر از بی قانونی دارد، گفت: پایبندی به قانون و حمایت از قانون آثار و برکات برای مردم و مسئولین دارد و در ایجاد امنیت نقش بسزایی ایفا می کند.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش اغتشاشات اخیر کشور و همچنین مسائل عراق و ترکیه را نقشه شوم دشمنان دانست و افزود: اما با هوشیاری مقام معظم رهبر و شفاف سازی که انجام داد وظیفه مدافعان مشخص شد.

,

حجت الاسلام جلیلیان تصریح کرد: اکنون که در آستانه انتخابات هستیم دشمن در تلاش است تا دوقطبی ایجاد کند و بین مردم و مسئولین تفرقه اندازی کند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: زیر سوال بردن قانون اساسی از دیگر نقشه های دشمنان است که باید آگاهی و بصیرت با این مسائل برخورد کنیم.

,

وی گفت: دشمن برای آینده کشور برنامه ریزی های بسیاری در سر می پروراند اما بسیجیان باید آگاهانه این تهدید ها را به فرصت تبدیل کنند.

,

خدمت رسانی ۲۰۰۰ حقوقدان بسیجی در کرمانشاه به مردم 

, خدمت رسانی ۲۰۰۰ حقوقدان بسیجی در کرمانشاه به مردم ,

رسول بهرامی پور امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوقدانان، اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۱۴ کانون در شهرستانها با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر از حقوقدانان در عرصه های مختلف تخصصی مورد نیاز مردم نقش آفرینی می کنند.

,

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه با اشاره به تعامل خوب بین مجموعه های قضایی استان، افزود: انتظار ما از جامعه حقوقی استان و حقوقدانان بسیجی این است که در عرصه هایی که نیاز است حضور پیدا کنند.

,

وی با بیان اینکه امروز رسالت سنگینی در عرصه های مختلف وجود دارد، گفت: مبارزه با فساد، اشرافیگری و ... که دستگاه قضایی علمدار این قضیه شده است و خوشبختانه این کار را از درون دستگاه شروع کرده تا دیگران هیچ بهانه ای نداشته باشند.

,

بهرامی پور خاطر نشان کرد: در این راستا نیز ریاست قوه قضاییه اعلام کرد به دور از جریانات دستگاه قضایی با صلابت کار خود را انجام می دهد و مورد حمایت بسیجیان و حقوقدانان قرار خواهد گرفت.

,

وی افزود: امروز وجود فساد در جامعه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و باید جهت مبارزه با این معضل نقش آفرینی کنیم.

,

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه بیان داشت: حقوقدانان بسیجی باید با کسانی که متصل به باندهای قدرت و ثروت هستند، مطالبه گرانه ورود پیدا کنند و اجازه ندهند آنها در مناصب مسئولیتی قرار بگیرند چرا که این نظام و انقلاب حاصل خون شهدا است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه