اخبار داغ

عذرخواهی بازیکن استقلال از اعضای کمیته استیناف

عذرخواهی بازیکن استقلال از اعضای کمیته استیناف
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: آقای دادرس مثل پدرم می‌ماند، اگر حرفی زده‌ام که ایشان را ناراحت کرده از او و اعضای کمیته استیناف عذرخواهی می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بلبلی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص اظهارات مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در واکنش به مصاحبه امروزش گفت: امروز مصاحبه‌ای انجام دادم که شاید تعبیر بدی از آن شده باشد. من درد و دلهایم را گفتم و هرگز قصد بی‌احترامی به ارکان فوتبال ایران از جمله کمیته استیناف را نداشتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بارها گفته ام و باز هم تاکید می‌کنم که من اشتباهم را می‌پذیرم. جوان بودم و بی‌تجربه و نباید آن طور قرار داد می‌بستم اما گویا از صحبتهایم سوءتعبیر شده است.
,
 
,
بازیکن استقلال یادآور شد: آقای دادرس مثل پدرم می‌ماند. اتفاقا از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران تعریف زیادی از ایشان شنیده‌ام و می دانم که دل و روح بزرگی دارند. باز هم اگر حرفی زده‌ام که ایشان را ناراحت کرده از او و اعضای کمیته استیناف عذرخواهی می‌کنم.
,
 
,
وی در پایان تاکید کرد: لحظه شماری می‌کنم تا پیراهن آبی استقلال را بپوشم و انشالله با درخشش و تاثیرگذاری در روند خوب تیم محبوبم، بتوانم با پیراهن این تیم افتخارات زیادی را به دست بیاورم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه