اخبار داغ

توصیه‌‌ انتخاباتی‌ معاون‌ استاندار به‌ گروه‌های‌ سیاسی‌ تهران

توصیه‌‌ انتخاباتی‌ معاون‌ استاندار به‌ گروه‌های‌ سیاسی‌ تهران
معاون استاندار تهران گفت: هر کدام از ما باید به سهم خودمان تلاش کنیم تا تنور انتخابات داغ‌تر شود و ما اگر می‌خواهیم حتی در حوزه دیپلماسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تلاش کنیم که از همه ظرفیت جمهوری نظام در جهت ایجاد فرصت برای کشور عزیزمان استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امامی امین معاون استاندار تهران در حاشیه بازدید از حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا، اظهار کرد: در طول سال‌های پس از پیروزی  انقلاب شکوهمند اسلامی به طور میانگین هر سال یک بار انتخابات داشتیم و این به این معنا است که واقعاً تلاش شده تا نظام دموکراسی در کشور حاکم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی انتخابات را عرصه بروز و ظهور فرصت‌ها و استعدادها و به نوعی یک مشق دموکراسی دانست و افزود: برای انتخابات پیش رو موضوع برگزاری پر شور و مشارکت حداکثری از اهمیت بالا و مهمی برخوردار است.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد: هر کدام از ما باید به سهم خودمان تلاش کنیم تا تنور انتخابات داغ‌تر شود و ما اگر می‌خواهیم حتی در حوزه دیپلماسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تلاش کنیم که از همه ظرفیت جمهوری نظام در جهت ایجاد فرصت برای کشور عزیزمان استفاده کنیم.
,
 
,
امامی امین بیان کرد: حوزه انتخابی ورامین تاکنون عملکرد خوبی با مهیا کردن ساز و کار اجرایی و بسترهای لازم داشته است و تلاش کرده‌اند فرصت برابر برای همه کسانی که علاقه مند برای داوطلبی در انتخابات هستند را ایجاد کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه ورامین حق بزرگی به گردن انقلاب اسلامی دارد، ادامه داد: در طول این سال‌ها شاید ورامین مستحق بهترین‌ها بوده است اما محدودیت‌ها و شرایطی که در کشور حاکم بوده نتوانستیم ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که در مجموعه شهرستان است را به خوبی شناسایی کنیم.
,
 
,
معاون استاندار تهران با بیان اینکه کاش در این دوره حداقل دو نماینده برای ورامین داشتیم، تصریح کرد: به دلیل وسعت گسترده‌ ورامین که شامل سه شهرستان قرچک، ورامین و پیشوا است نیاز بود که این مهم صورت می‌گرفت اما در دوره بعدی انشالله شاهد این موضوع باشیم که این نقیصه اصلاح شود و ما شاهد حضور دو نماینده در صحن علنی مجلس از سوی مردم ورامین باشیم.
,
 
,
امامی امین اظهار داشت: امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود و از صندوق‌های رأی شهرستان بیرون می‌آید این خواسته به حق مردم ورامین را به اجابت برساند و تلاش کند چون واقعا ورامین مشکلات زیادی دارد که باید برطرف شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه کسی که از سوی مردم ورامین نماینده مجلس می‌شود می‌تواند خیلی موثر و تاثیرگذار در جهت رفع مشکلات و معضلات باشد، اضافه کرد: بسیاری از قوانین و مقرراتی که تصویب می‌شود شاید کارشناسی شده باشد ولی برای تصویب، آن‌طوری که باید کارشناسی نمی‌شود چون بالاخره کسی که از یک شهر یا شهرستانی انتخاب و وارد مجلس می‌شود انتظار مردم این است که تمام فکرش رفع مشکلات آن بخش باشد.
,
 
,
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در پایان گفت: در صورتی که آن کارگروه مقررات‌زدایی فعال عمل کند و این حجم بخشنامه و آیین نامه‌هایی که تولید شده است را جمع و جور و مرتب کند و اجازه ندهد این حجم بالا تصویب نشود به نظرم بخش اعظم مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد.
,
 
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه