اخبار داغ

فرماندار سقز:

مقابله نیروهای نظامی با آشوبگران یک اقدام قانونی است

مقابله نیروهای نظامی با آشوبگران یک اقدام قانونی است
فرماندار سقز با با اشاره به آشوبهایی که در خلال اعتراض به گرانی بنزین اتفاق افتاد، گفت: قطعا هر کس مخل نظم و امنیت یک کشور باشد در هر رده ای نیروی انتظامی آن کشور مکلف است بر اساس قانون، از مردم و جامعه در مقابل ناامنی و بی نظمی حمایت و حراست کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کامیل کریمیان فرماندار شهرستان سقز در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: نظم و امنیت هر کشوری اولویت تمام نیروهای نظامی و انتظامی آن کشور است و هر کشوری که به عنوان یک حاکمیت یک اصل اولیه برای خود دارد که آن هم نظم و امنیت داخلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی افزود: قطعا هر کس مخل نظم و امنیت یک کشور باشد در هر رده ای نیروی انتظامی آن کشور مکلف است بر اساس قانون، از مردم و جامعه در مقابل ناامنی و بی نظمی حمایت و حراست کند.

,

کریمیان گفت: ما در کشور هر نوع مطالباتی داریم که یکی از آنها مطالبات مردمی است که هر کدام از آنها در چهارچوب قانون مطالبات به حق شمرده می شوند. وی افزود: اما وقتی افرادی که هدفشان برهم زدن امنیت و ایجاد نا امنی است نیروی انتظامی بر حسب وظیفه خود با در دست گرفتن کنترل فضا و با ممانعت خود از هر گونه ضربه و آسیب به امنیت جامعه ورود پیدا می کند و تمام تلاش خود را در جهت ایجاد امنیت به کار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه