اخبار داغ

حاج عبداالله مردی از جنس اقدام و عمل؛

کشور نیازمند مسئولانی از جنس والی برای محرومیت زدایی است

کشور نیازمند مسئولانی از جنس والی برای محرومیت زدایی است
در این روزها که تنور ثبت نام کاندیدهای انتخاباتی داغ است مردم از همین الان باید به انتخابات خود فکر کنند و نمایندگانی با افکار و اخلاص حاج عبداالله والی انتخاب کنند؛ زیرا اگر هر استان چندین والی را داشته باشد کشوری آباد و مقتدر که نشانی از محرومیت در آن نیست خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بشاگرد یکی از شرقی ترین شهرستان های هرمزگان به شمار می رود که برای رسیدن به آن باید 264 کیلومتر جاده های پر پیچ و خم با آسفالت های ناهموار و یا خاکی را طی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بشاگرد را همگان با محرومیتش می شناسند و شاید بتوان گفت سکاندار محرومیت در کشور به شمار می رود و در سال های اخیر این شهرستان میزبان گروه های جهادی فراوانی است که از هوای نفس خود گذشته و خستگی راه را برای کمک به هم نوعان خود به جان می خرند.

,

گروه های جهادی امروز که متشکل از جوانان پر شور و شعف انقلابی هستند خودشان را پیرو راه حاج عبدالله والی که نماد و اسطوره ای واقعی خدمات رسانی به مناطق محروم بوده می دانند.

,

, ,

12 بار درد ابتلای به مالاریا را برای برداشتن محرومیت از بشاگرد به جان خرید

, 12 بار درد ابتلای به مالاریا را برای برداشتن محرومیت از بشاگرد به جان خرید,

والی یکی از ماندگارترین چهره ها در میان مردم بشاگرد به شمار می رود که از پیر و جوان گرفته و حتی کودکان در دورترین نقطه این شهرستان آن را می شناسند؛ زیرا خدمات بی منت و خدایی این مرد بزرگ برای عمران و آبادانی این منطقه هیچ گاه از ذهن مردمان این دیار فراموش نمی شود.

,

همواره کاری که برای رضای خدا صورت گیرد در دل مردم و تاریخ ماندگار خواهد شد؛ والی بیش از 23 سال از عمر خود را همراه با خانواده اش در روستاهای دور افتاده بشاگرد سپری کرد و خدمات خالصانه ای را در زمینه های مختلف عمرانی، زیرساختی، فرهنگی، معیشتی و... برای مردمان نجیب آن مناطق انجام داد.

,

وی از خدمتگزارانی بود که صادقانه و خالصانه در گمنامی کارهای بزرگی را انجام داد و سال 1361 در لبیک گویی به پیام حضرت امام خمینی(ره) که فرموده بود به داد بشاگرد برسید به آن منطقه دور افتاده عزیمت کرده و جهاد عملی را به نمایش گذاشت.

,

والی تا هنگام مرگ در سال ۱۳۸۴، ۱۲ بار مبتلا به بیماری مالاریا در منطقه محروم بشاگرد می‌شود و سر آخر نیز با درد آن مردم محروم در یکی از بیمارستان‌های تهران، گمنام جان می‌سپارد تا نامش برای همیشه به عنوان اسطوره ای برای مردمان بشاگرد و افراد جهادگر بماند.

,

, ,

رهبر انقلاب: کارهای خالصانه و بی‌هیاهو در کل بنای جمهوری اسلامی اثر می‌گذارد

, رهبر انقلاب: کارهای خالصانه و بی‌هیاهو در کل بنای جمهوری اسلامی اثر می‌گذارد,

امام خامنه ای(مدظله العالی) در دیدار با خانواده‌ی مرحوم حاج عبدالله والی که در ایام سالگرد درگذشت وی در سال 1391 انجام شد، با اشاره به آثار اخلاص و برکات استقامت در کار، خاطر نشان کردند: کارهای خالصانه و بی‌هیاهو در کل بنای جمهوری اسلامی اثر می‌گذارد و آن را مستحکم می‌کند؛ حاج عبدالله والی یکی از آدمهایی است که قطعاً در تاریخ انقلاب و تاریخ کشور اسمش خواهد ماند و نامش به نیکی یاد خواهد شد؛ خداوند درجاتش را عالی کند.

,

یکی از ویژگی های مهم والی را می توان تواضع در اخلاق و رفتارش عنوان کرد زیرا مردی خاکی بوده و همواره در میان مردم حضور داشتند و با دل و جان پای درد و دل مردمان بشاگرد می نشستند رفتاری که این روزها کمتر مسئولی را می توان این گونه مشاهده کرد.

,

در این روزها که کشور در هیاهوی مشکلات اقتصادی قرار دارد و محرومیت در جای جای این کشور به چشم می خورد سرزمینمان نیازمند مردهای جهادی بوده که کارها را از وادی حرف به اقدام و عمل تبدیل سازند و مانند والی خود را وقف خدمات رسانی به مردم کنند.

,

, ,

کشور نیازمند مردمانی از جنس والی برای محرومیت زدایی است

, کشور نیازمند مردمانی از جنس والی برای محرومیت زدایی است,

متاسفانه برخی از مسئولان قبل از اینکه اقدامی را انجام دهند تابلویش را می زنند و در حالی که هیچ کاری را در مناطق مختلف صورت نمی گیرد اما تا مدت ها تابلویش که قرار است کاری در این مناطق صورت گیرد را علم می کنند اما والی مردی بود که بدون چشم داشت و خالصانه بی سر و صدا و خاموش به خدمت رسانی به مردم مشغول بود.

,

در این بحران های اقتصادی، کشور نیازمند مردهایی از جنس حاج عبدالله والی هستند تا با مدیریت جهادی کشور را آباد سازند و همان گونه که والی به مردمان بشاگرد گفت: بشاگرد را بشاگردی ها باید بسازند و آن شهرستان را تا حد توان خود با توکل به خداوند آباد ساخت در این زمانه نیز مسئولان باید چشم به توان داخلی و جوانان این مرز و بوم داشته باشند زیرا اعتماد و امید به بیگانگان جز شکست چیزی نخواهد داشت.

,

در این روزها که تنور ثبت نام کاندیدهای انتخاباتی داغ است مردم از همین الان باید به انتخابات خود فکر کنند و نمایندگانی با افکار و اخلاص حاج عبداالله والی انتخاب کنند زیرا اگر هر استان چندین والی را داشته باشد کشوری آباد و مقتدر که نشانی از محرومیت در آن نیست خواهیم داشت.

,

هر چند در کشور والی های وجود دارد که در گمنامی کامل به خدمات رسانی بی منت به محرومین می پردازند اما باید تعداد آنها چنان افزایش یابد که نشانه ای از فقر و محرومیت در کشور وجود نداشته باشد و چیزی تحت عنوان فاصله طبقاتی معنایی نداشته باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه