اخبار داغ

مخترع آیینه هوشمند دو چشم مطرح کرد؛

سهولت خرید عینک با آیینه هوشمند

سهولت خرید عینک با آیینه هوشمند
مخترع آیینه هوشمند دو چشم گفت: آینه هوشمند دو چشم این امکان را به ما می دهد که مدل های مختلف را به صورت فیزیکی وخیلی راحت روی صورت خودمان ببینیم و فرایند خرید عینک را برای ما راحت‌تر می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فروزنده‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران در رشته هوش مصنوعی و مخترع آیینه هوشمند در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: آینه هوشمند دوچشم آینه‌ای است که در عینک‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های عینک‌های پزشکی نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: آینه هوشمند دوچشم با فراهم کردن امکان دیده شدن مدل‌های مختلف عینک به‌صورت فیزیکی روی صورت، باعث تسهیل در فرآیند خرید عینک می‌شود.

فروزنده‌نژاد افزود: از دیگر ویژگی‌های طرح این است که عرضه‌کننده آیینه دوچشم پس از مدتی می‌تواند به خریداران جدید نشان دهد افرادی با صورت مشابه وی چه عینک‌هایی خریداری کرده‌اند و به این نحو فرآیند خرید عینک بسیار ساده‌تر می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه نمونه داخلی عینک دوچشم بسیار ارزان‌تر از نمونه خارجی آن است گفت: علاوه بر هزینه پایین ساخت این عینک و آسانی اضافه کردن عینک به آن می‌توان با استفاده از یک تلفن همراه و چند تصویر از زوایای مختلف و بدون نیاز به اسکنر سه‌بعدی پیشرفته این کار را انجام داد.

فروزنده‌نژاد با تاکید بر لزوم حمایت همه‌جانبه برای تولید تجاری این محصول تصریح کرد: متاسفانه تاکنون موفق به جذب سرمایه‌گذار نشده‌ایم.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه