اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد:

کاهش ۵۴ درصدی بارش‌ها در کرمانشاه

کاهش ۵۴ درصدی بارش‌ها در کرمانشاه
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: میزان بارش‌ها در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی طی امروز و فردا مه صبحگاهی در حواشی رودخانه‌ها و مناطق سردسیر تشکیل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با بیان اینکه طی روزهای مذکور در پاره ای از نقاط استان رگبار موقت باران مشاهده می شود، افزود: بر این اساس از روز جمعه تا اوایل یکشنبه با گذر سامانه بارشی دیگری از جو منطقه بارش باران در سطح استان پیش بینی می شود.

,

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه بارش در روز شنبه از نمود بیشتری برخودار است، بیان داشت: بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه ها در نواحی سردسیر به شکل برف مشاهده خواهد شد.

,

این مسئول عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مرکز استان کرمانشاه بین چهار و هشت درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

,

وی گفت: همچنین در این مدت سومار با ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرستان سنقر با صفر درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان بودند.

,

خسروی ادامه داد: میانگین بارش سامانه اخیر در سطح استان کرمانشاه ۳۱.۸ میلیمتر بوده است.

,

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه میانگین بارندگی سال زراعی جاری ۹۳.۱ میلمتر بوده، گفت: این در حالی است که بارندگی سال زراعی گذشته ۲۰۰.۴ میلمتر بوده است.

,

این مسئول با بیان اینکه میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد کاهش یافته است، افزود: همچنین بارش های امسال نسبت به بلند مدت ۹ درصد کاهش داشته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه