اخبار داغ

مدیرعامل موسسه عمران شهید رجایی:

علیرغم مطالبات 100 میلیاردی از شهرداری کرمان تعهدمان را انجام می‌دهیم

علیرغم مطالبات 100 میلیاردی از شهرداری کرمان تعهدمان را انجام می‌دهیم
مدیر عامل موسسه عمران شهید رجایی با اشاره به اینکه 100 میلیارد تومان مطالبات ما از شهرداری کرمان است، گفت: برای ما زیاد مهم نیست که اتمام پروژه‌ها به اسم چه کسی تمام شود؛ فقط هدف ما اتمام کار است و اینکه مردم بتوانند از این پل‌ها بهره‌برداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد فلاح مدیرعامل موسسه عمران شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیا در گفتگو با راه آرمان؛ اظهار داشت: همزمان با بدهی 100 میلیاردی شهرداری کرمان به قرارگاه کار در حال انجام است و به اندازه همان کاری که در ماه انجام می شود پول پرداخت می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی گفت : برای رفع مسئله نقدینگی ماه آینده جلسه ای در این رابطه با شهردار کرمان خواهیم داشت.

,

مدیر عامل موسسه عمران شهید رجایی با اشاره به اینکه 100 میلیارد تومان مطالبات ما از شهرداری کرمان است، بیان کرد: حقیقتا برای ما زیاد مهم نیست که اتمام پروژه ها به اسم چه کسی تمام شود فقط هدف ما اتمام کار است و اینکه مردم بتوانند از این پل ها بهره برداری کنند.

,

فلاح عنوان کرد: با توجه به رویه ای که تاکنون پیش گرفته‌ایم سه پل آزادی، ولی عصر و ابوذر تحویل شده است.

,

پل‌های "شهید بادپا" بهمن ماه سال جاری افتتاح می شود

, پل‌های "شهید بادپا" بهمن ماه سال جاری افتتاح می شود,

وی تصریح کرد: پل شهید بادپا به زودی در بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد و سپس پل های امیرکبیر و هوانیروز نیز در نیمه اول سال آینده تحویل خواهند شد.

,

مدیر عامل موسسه عمران شهید رجایی به پل امیرکبیر نیز اشاره کرد و اذعان داشت: تنها مشکل ما بخش مطالبات نیست علاوه بر آن معارضاتی است که در مسیر کار وجود دارد این امر باعث شده تا یکبار این پروژه متوقف شود معارضینی از جمله آب و برق که خوشبختانه هم اکنون برطرف شده و در حال ادامه کار هستیم و امید که تا شهریور ماه سال 99 به پایان برسد.

,

فلاح در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا تکمیل پل شهید بادپا به تاخیر افتاد، ابراز داشت: متاسفانه بخشی از پل به علت نبود نقدینگی تهیه آرماتور و مصالح برای تولید عرصه متوقف شد که وقفه زیادی اتفاق افتاد از ما خواسته شدکه نقدینگی ابتدا به سمت تکمیل و ساخت پل های ولی عصر ، آزادی و ابوذر برود و نگذاشتند همزمان پروژه ها ساخته شوند و این پل به اندازه 18 ماه کار نداشت که مجددا کار از چند ماه گذشته شروع شد.

,

وی گفت : هم اکنون تمام عوامل به صورت سه شیفت و شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا هر چه زودتر پروژه در زمان معین تحویل شود.

,

بالای 90 درصد نیروهای بکار گرفته شده در پروژه ها بومی هستند

, بالای 90 درصد نیروهای بکار گرفته شده در پروژه ها بومی هستند,

مدیر عامل موسسه عمران شهید رجایی با اشاره به اینکه کلیه پروژه ها از لحاظ تکنیکال و تخصصی آخرین متد پل سازی است، افزود: بحث این پروژه ها می توان گفت یک دانشگاه پل سازی است و بالای 95 درصد از نیروی های بومی کرمان اهم از کارگر، نقشه بردار و مهندس پس از آموزش به صورت سه شیفت و به طور شبانه روز در حال فعالیت هستند.

,

فلاح ادامه داد: مهمترین مسئله در ساخت پل های "شهید بادپا" عبور از روی راه آهن بود که با روش خاص و تکنیکی به شکل سه لوله همکف ، خط گرم راه آهن لول دوم که خط عبوری است و لول سوم که روی پل راه آهن نصب شده از لحاظ ارتفاعی بالای 24 مترو طول 1100 متر رم است.

,

وی بیان کرد: از جمع پل های ساخته شده پل های "شهید بادپا" طولانی ترین پل و از پروژه های در دست اقدام پل هوانیروز طولانی ترین پل می باشد.

,

منابع محدود و معارض ملکی عوامل توقف پل هوانیروز

, منابع محدود و معارض ملکی عوامل توقف پل هوانیروز ,

مدیر عامل موسسه عمران شهید رجایی، منابع پولی محدود و معارض ملکی را از عوامل توقف پروژه هوانیروز بر شمرد و اذعان داشت: متاسفانه هم اکنون با کمبود نقدینگی روبرو هستیم و همین دلیلی شده تا ما نتوانیم همزمان و با تمام قوا پروژه هوانیروز را شروع کنیم ضمن اینکه هوانیروز یک معارض ملکی سنگ بری نیز دارد که هنوز نتوانسته اند موافقت وی را جلب کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه