اخبار داغ

فرماندار شهرستان اسدآباد:

۱۰ نفر طی ۳ روز در حوزه انتخابیه اسدآباد داوطلب مجلس یازدهم شدند

۱۰ نفر طی ۳ روز در حوزه انتخابیه اسدآباد داوطلب مجلس یازدهم شدند
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: از ابتدای ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی طی ۳ روز ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه اسدآباد ثبت نام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به ثبت نام ۱۰ نفر داوطلب در حوزه انتخابیه اسدآباد، اظهار کرد: امسال ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز دهم آذرماه آغاز شده و تا پایان روز ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با تشریح شرایط شغلی ثبت‌نام کنندگان در این حوزه انتخابی گفت: از بین ۱۰ نفر ثبت نام کننده داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی۴ نفر کارمند، ۲ نفر استاد، ۲ نفر فرهنگی، یک نفر بازنشسته و یک نفر پزشک است.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تاکنون ثبت نام کننده ای از قشر بانوان در این شهرستان نداشته‌ایم تصریح کرد: طی این مدت تمام ثبت‌نام کنندگان در این حوزه مرد هستند.

,

وی به مدرک تحصیلی ثبت‌نام کنندگان اشاره کرد و افزود: از بین ثبت نام کنندگان ۹ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و یک نفر دارای مدرک دکترا است.

,

درویشی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌ سال‌های گذشته بیان کرد: امسال نیز مردم اسدآباد با حضور حداکثری، انتخاباتی پر شوری را در این شهرستان رقم خواهند زد.

,

وی یادآور شد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی در راستای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب باشعار قانونمداری، بی طرفی و انسجام ملی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه