اخبار داغ

توصیه سردار فدوی به حقوقدانان بسیجی

توصیه سردار فدوی به حقوقدانان بسیجی
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قوانین نباید دست و پاگیر باشند، بلکه باید راهگشا باشند، گفت: روح سیستم قانونی ما باید براساس باورهای دینی‌مان استوار باشد؛ نه تئوری‌های غربی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش حقوقدانان بسیجی که صبح امروز در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: ما ۴۰ سالگی انقلاب را با اقتدار به پایان رساندیم و باید اساس و مبنا را به گونه‌ای طراحی کنیم که حاصل ۴۰ ساله نخست ما را به تکیه‌گاهی برساند تا باقی‌مانده مسیر را با پشتوانه مستحکم ادامه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه ما در مسیر انقلاب و آرمان‌های اسلامی هزاران شهید داده‌ایم، گفت: کسانی که به تکلیف خود عمل کنند، با عنایت خداوند اعمالشان اثربخش و ماندگار می‌شود؛ لذا ما باید در قبال مردم به تکالیف خود عمل کنیم تا مردم از فواید آن بهره‌مند شوند.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: نظام دو وجه دارد؛ یک وجه آن همین دستورالعمل‌ها و قواعدی هستند که بر مبنای مسائل جاری، قوانین و آیین‌نامه‌هایی در ارتباط با آن نوشته می‌شوند. یک وجه دیگر هم روح سیستم است که دیده نمی‌شود، اما اثربخش است.
,
 
,
سردار فدوی با تأکید بر اینکه قوانین نباید دست و پاگیر باشند، بلکه باید راهگشا باشند، افزود: روح سیستم قانونی ما باید براساس باورهای دینی مان استوار باشد و نه تئوری‌های غربی که نقش خداوند را نادیده می‌گیرد.
,
 
,
وی عنوان کرد: قانون اساسی ایران اسلامی بر پایه اصول اسلامی تدوین شده و تکلیف باورهای دینی را روشن کرده است؛ که از روح این قوانین، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی و مقابله با باطل بیرون می‌آید.
,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه کارهای زیادی در حوزه حقوقی صورت گرفته است، افزود: اما این فعالیت‌ها کافی نیست و باید کارهای بیشتری صورت گیرد تا نیازها مرتفع شود.
,
 
,
وی بیان کرد: برخی افراد در برخی از امور، کارهای اساسی انجام می‌دهند که ماندگاری و اثربخشی آن مربوط به شخصیت بزرگ و وارسته آنان است؛ مثلاً حضرت امام (ره) با تأسیس سپاه و بسیج کاری عظیم و اثربخش کردند که نتایج آن را در دوره‌های مختلف دیده‌ایم؛ چراکه خدا به اولیای خودش وعده پیروزی و اقتدار داده است.
,
 
,
سردار فدوی با اشاره به اینکه برای دستیابی به نقطه مطلوب باید رو به جلو گام برداریم و حرکت را آغاز کنیم، تأکید کرد: باید حقوقدانانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم تا در این زمینه نیز موفق باشیم.
,
 
,
منبع: دفاع پرس
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه