اخبار داغ

گزارشی از داوطلبین سومین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس در ملایر:

چه کسانی در سومین روز از انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند؟/ برنامه و رویکرد سیاسی افراد ثبت‌نام‌شده چیست؟

چه کسانی در سومین روز از انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند؟/ برنامه و رویکرد سیاسی افراد ثبت‌نام‌شده چیست؟
سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر با ثبت‌نام ۸ نفر به پایان رسید تا جمع مجموع داوطلبین ثبت نامی از حوزه ملایر به ۱۷ نفر برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، ۶ نفر به فرمانداری ملایر مراجعه و دو نفر از تهران برای حوزه ملایر ثبت‌نام کردند و تا درمجموع تاکنون ۱۴ آقا و ۳ خانم برای کاندیداتوری از حوزه ملایر ثبت‌نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در روز نخست ثبت‌نام ۳ نفر به نام‌های الهام فرهادی، محمد روستایی و مجتبی اکبری و در روز دوم ثبت‌نام ۶ نفر به نام‌های علی زمانی کسبی، فیروزه فریدونی، آیت حقانی فر، محمد عباسی، احمد آریایی‌نژاد و مجید سرائی ثبت‌نام خود را برای حوزه انتخابی ملایر تکمیل کردند.

,

در روز سوم نیز حجت‌الاسلام حسین گرجی پور، روح‌الله اکبری، زهرا اسماعیلی، حمید هنرجو، مهدی توکلی زاده، ظهیر صالحی، منوچهر محمدی منش و احمد نصیری برای حوزه انتخابیه ملایر ثبت‌نام کردند و ازاین‌بین خانم زهرا اسماعیلی و آقایان حسین گرجی پور، روح‌الله اکبری، حمید هنرجو و مهدی توکلی زاده در جمع خبرنگاران حاضرشده و مواضع خود را بیان کردند.

,

حجت‌الاسلام حسین گرجی پور: برای دفاع از اهداف فراموش‌شده آمده‌ام/یک انقلابی هستم

, حجت‌الاسلام حسین گرجی پور: برای دفاع از اهداف فراموش‌شده آمده‌ام/یک انقلابی هست, حجت‌الاسلام حسین گرجی پور: برای دفاع از اهداف فراموش‌شده آمده‌ام/یک انقلابی هست,

حجت‌الاسلام حسین گرجی پور نخستین کسی بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات پاسخ داد.

,

وی که خود را یک فرد انقلابی می‌داند مهم‌ترین دلیلش برای حضور در انتخابات را دفاع از نظام اسلامی عنوان کرد.

,

حجت‌الاسلام گرجی پور گفت: برای نخستین بار است که در انتخابات مجلس شرکت می‌کنم و برای دفاع از اهداف فراموش‌شده آمده‌ام.

,

وی افزود: برخی اوقات ثبت‌نام برای کاندیدا شدن برای رأی آوردن نیست و باید از اهداف فراموش‌شده دفاع کرد و من آمده‌ام از این اهداف دفاع کنم و هرچند برخی رأی آوردن یا رأی نیاوردن هدف اصلی خود عنوان می‌کنند.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر تأکید کرد: گاهی برای حفظ نظام اسلامی نیاز است در میدان حاضر شد و نظام اسلامی مدافع می‌خواهد.

,

وی افزود: در این‌زمانی که با بی‌تدبیری برخی افراد در دستگاه‌های اجرایی مردم در مشقت و تنگنا اقتصادی قرارگرفته‌اند سبب شده تا به‌نظام بدبین شوند و برای اینکه این بدبینی را از مردم دور کنیم باید از آن دفاع کرد.

,

, ,

حجت‌الاسلام گرجی پور گفت: نظام اسلامی ما قدرتمند است و اما مظلوم است و باید نظام را از این مظلومیت بیرون آوریم باید از آن دفاع کرد و هدف اصلی من این است.

,

وی گفت: اگر بتوانم رأی بیاورم با توجه به اینکه دیدگاه رهبری در محور جوان‌گرایی است تمام توان و تلاش خود را کرده در این راه سربازی کنم و برای انقلاب و نوآور باشم و باید تأکید کرد که مجلس طرح نو و قانون نو می‌خواهد قانونی که پاسخ گوی نیاز مردم باشد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر در پایان تأکید کرد: طیف سیاسی من انقلابی است و من به تقسیم‌بندی اصولگرا و اصلاح‌طلب کار ندارم چراکه ابزاری برای قدرت‌نمایی و کسب منافع شده و انقلاب اسلامی یک حزب دارد و آن حزب‌الله و حزب خداست و ما هم سرباز آن حزب هستیم.

,

روح‌الله اکبری: می‌دانم رأی نمی‌آورم چون نخستین بار است که ثبت‌نام کرده‌ام

, روح‌الله اکبری: می‌دانم رأی نمی‌آورم چون نخستین بار است که ثبت‌نام کرده‌ام, روح‌الله اکبری: می‌دانم رأی نمی‌آورم چون نخستین بار است که ثبت‌نام کرده‌ام,

فرد ثبت نامی بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد و هدف خود را از ثبت‌نام برای انتخابات خدمت به مردم و شناخته شدن است عنوان کرد.

,

وی گفت: اگر رأی بیاورم پیرو ولایت‌فقیه بوده و سعی خدمتگزار مردم و تمام تلاشم را می‌کنم که سرباز خوبی برای کشور باشم.

,

شغل اکبری کارمند آموزش‌وپرورش است و بیان کرد: می‌دانم رأی نمی‌آورم چون نخستین بار است که ثبت‌نام کرده‌ام و مردم مرا نمی‌شناسند اما اگر کسی رأی آور باید به فکر مردم باشد مردمی که همه لحاظ پای نظام ایستاده‌اند و از کشور دفاع می‌کنند و باید مسئولان هم به‌گونه‌ای بوده که مردم بدانند به فکر آنان هستند تا خوشحال شوند.

,

, ,

وی گفت: مجلس چون یک‌نهاد نظارتی است باید به‌گونه‌ای عمل کند که مردم را بیشتر مدنظر داشته باشند و عملکرد آن باعث رضایت مردم شود.

,

اکبری گفت: یکی از قدرت‌های هر حکومتی پشتیبانی صددرصدی مردم است و هنگامی‌که مردم از حکومت راضی باشند دشمن خارجی و داخلی نمی‌تواند کاری پیش ببرد و مشکلی برای نظام ایجاد کند و کشور را مسئله‌ای تهدید نمی‌کند.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر در پایان گفت: طیف سیاسی نداشته و طرفدار مردم بوده و من مستقل هستم و همان‌گونه که رهبر فرمودند نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا بوده بلکه یک انقلابی هستم.

,

زهرا اسماعیلی: هدف اصلی‌ام این است که تائید صلاحیت شوم

, زهرا اسماعیلی: هدف اصلی‌ام این است که تائید صلاحیت شوم, زهرا اسماعیلی: هدف اصلی‌ام این است که تائید صلاحیت شوم,

زهرا اسماعیلی ۳۲ ساله و استاد دانشگاه به‌عنوان سومین بانو در حوزه انتخابیه ملایر ثبت‌نام خود را تکمیل کرد. هدف اصلی خود را همچون سایر نمایندگان دفاع از حقوق مردم و کمک به بهبود وضعیت معیشتی مردم عنوان کرد.

,

وی گفت: برنامه انتخاباتی خود را پس از تائید صلاحیت اعلام می‌کنم و هدف اصلی‌ام این است که تائید صلاحیت شوم سپس روی برنامه و هدف‌ها فکر شده و کارکرده تا بتوان نقشی از دفاع از حق‌وحقوق مردم ملایر داشته باشم.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر توجه به تبلیغات را یکی از اثرات برای جلب اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: با نحوه تبلیغات می‌توان اعتماد مردم را کسب کرد تا باعث بیشتر شدن شور انتخابات و حضور مردم شد و اما نباید به مردم دروغ گفته شود.

,

وی که خود را مستقل معرفی کرده تأکید کرد: مردم در هر قشر و سنی از دروغ گفتن متنفر بوده و می‌داند چه کسی دروغ می‌گوید و نباید تبلیغ دروغ به خورد مردم داد چراکه هنگامی‌که تبلیغ درست باشد و عینی باشد مردم اعتماد می‌کنند و دیده‌شده که برخی با دروغ کار خود را پیش می‌برند دروغ و کذب نباید در تبلیغات باشد…

,

حمید هنرجو: جناح‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان برای کشور مفید نبوده است/ آقازاده و رانت ای کلان دل هم مردم را خون کرده است

, حمید هنرجو: جناح‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان برای کشور مفید نبوده است/ آقازاده و رانت ای کلان دل هم مردم را خون کرده است, حمید هنرجو: جناح‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان برای کشور مفید نبوده است/ آقازاده و رانت ای کلان دل هم مردم را خون کرده است,

حمید هنرجو یکی دیگر از داوطلبین ثبت‌نام‌شده در سومین روز بود که در دوره گذشته نیز کاندیدای انتخابات بوده است و خود را بدون وابستگی به هیچ حزبی دانست.

,

وی که دارای مدرک دکترای مهارتی زبان فارسی است بیان کرد: در این دوره انتخابات با برنامه و نگاه کامل‌تر و جدیدتر واردشده‌ام.

,

وی اولویت خود را در صورت رأی آوردن در مجلس فرهنگ و اقتصاد بیلان کرد و گفت: احیای این دو اولویت فراموش‌شده باید در رأس مجلس آینده باشد و به نظرم هرکسی به مجلس وارد شد باید این دو توجه داشته باشد.

,

, ,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه افزود: در این دو حوزه کم‌کاری شده است و ۷۰ درصد مجلس به مسائل جناحی و سیاسی و سیاسی‌کاری تعلق پیداکرده و موضوع رنج‌آور است

,

وی گفت: فرهنگ معیشت زا اولویتی است که جدی گرفته نمی‌شود و نقش نظارتی مجلس شورای اسلامی باید هر چه بیشتر باشد چراکه باعث می‌شود قانون‌های جدید و به‌روز را تدوین کرد.

,

هنرجو کمیسیون‌های را محلی برای حضور نخبگان مختلف دانست و بیان کرد: گسستی بین کسانی که در مجلس قانون می‌نویسند با جامعه وجود دارد و مجلس شورای باید دانای کل و ناظر تمام بر امور دولت باشد و این نظارت به معنای تعامل است نه به معنای دعوا دو طرف.

,

وی گفت: باید از فکر همه اقشار جامعه استفاده کرد و تشکیل سازمان‌های مرد نهاد و کمک به آنان می‌تواند نقش مهمی در شکوفا شدن اندیشه‌ها و فکرها داشته باشد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گفت: جناح‌ها و برنامه‌ریزی‌هایشان برای کشور مفید نبوده است و ما شاهد احزاب و جناح‌هایی هستیم که شب انتخابات فعال هستند و محل استقرارشان هم اجاره‌ای است و معنای این بوده که این احزاب پایگاه فکری و پایگاه جغرافیای ندارند.

,

وی گفت: توجه ارکان نظام باید به مطالبات به‌حق مردم باشد و باید با مردم بود.

,

وی بیان کرد: به مدیران و مصدر داران انتقاد دارم و این‌ها به مردم و قانون اساسی بدهکارند و متأسفانه درگیر بازی‌های جناحی خودشان می‌شوند که باعث مفسده اقتصادی می‌شود و این مسائل همچون آقازاده و رانت ای کلان دل هم مردم را خون کرده است.

,

مهدی توکلی زاده: ارتقای سطح معیشتی مهمرین هدفم است/ عملکرد مجلس شورای اسلامی را در دوره دهم بسیار ضعیف بوده است

, مهدی توکلی زاده: ارتقای سطح معیشتی مهمرین هدفم است/ عملکرد مجلس شورای اسلامی را در دوره دهم بسیار ضعیف بوده است, مهدی توکلی زاده: ارتقای سطح معیشتی مهمرین هدفم است/ عملکرد مجلس شورای اسلامی را در دوره دهم بسیار ضعیف بوده است,

مهدی توکلی زاده فعال اقتصادی و دارای کارشناسی ارشد مدیریت مالی آخرین فردی بود که در جمع خبرنگاران حاضر شد.

,

وی که متولد ۱۳۵۷ دارای ۱۹ سال سابقه اجرایی است مهم‌ترین هدف حضور خود را ارتقای سطح معیشتی مردم عنوان کرد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر گفت: مهم‌ترین هدف و تکلیفی که بر گردنم گذاشته‌شده تا در انتخابات شرکت کنم و اگر بتوانم به مجلس راه پیدا کنم مسئله معیشت مردم است.

,

وی گفت: نماینده‌های گذشته در عرصه‌های سیاسی موفق بوده‌اند اما اکنون آنچه نیاز مردم کشور و شهرستان است فعالیت‌های اقتصادی و ارتقای سطح معیشتی مردم است.

,

, ,

توکلی زاده با اشاره به مهم‌ترین ظرفیت‌های شهرستان ملایر بیان کرد: کشاورزی، مبل و منبت، انگور، توریست، صنایع‌دستی و کلوچه ملایر ظرفیت‌های ویژه شهرستان بوده که به تدوین برنامه مناسب می‌توان باعث رشد اقتصادی شهرستان شد.

,

وی گفت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و مدیریت آب، تشکیل اتحادیه‌های صنفی حمایت از تولیدات کشاورزی، بازاریابی حوزه مبل بخصوص در کشورهای اروپایی، جذب توریست با ساخت هتل و تسهیلات ویژه و برند کردن انگور ملایر را از مهم‌ترین راه‌کارها در بخش ظرفیت‌های ملایر عنوان کرد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر گفت: در سال‌های گذشته طیف چپ‌راست اصولگرا و اصلاح‌طلب زیاد دیده‌ایم از برخی راضی و برخی ناراضی بوده‌ایم.

,

وی عملکرد مجلس شورای اسلامی را در دوره دهم بسیار ضعیف دانست و گفت: جوانان انقلابی فارغ از هر گرایش سیاسی به انقلاب پایبند بوده و کار جهادی انجام می‌دهند و من خود را یک جوان انقلابی و جهادی می‌دانم.

,

گفتنی است، در این روز منوچهر محمدی منش و احمد نصیری از ستاد انتخابات تهران برای حوزه ملایر ثبت‌نام کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه