اخبار داغ

آیت الله علم الهدی:

صلابت ارتش باید در میدان رویارویی با فتنه‌های دشمنان خرج شود

صلابت ارتش باید در میدان رویارویی با فتنه‌های دشمنان خرج شود
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با هوانیروز به مناسبت 15 آذر، سالروز شهادت شهید کشوری و روز هوانیروز، در دفتر نمایندگی گفت: صلابت ارتش باید در میدان رویارویی با فتنه های دشمنان خرج شود لذا باید از بصیرت بالا و آمادگی اجتماعی بالایی برخوردار باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در دیدار با هوانیروز به مناسبت 15 آذر، سالروز شهادت شهید کشوری و روز هوانیروز، در دفتر نمایندگی گفت: هوانیروز قبل از انقلاب در برابر جریان از بین برنده انقلاب مقاومت کرد و افسران گمنام هوانیروز در برابر دستور شاه تمرد کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: نیروی زمینی با مردم آمیختگی دارد و در اجرای وظایف دفاعی نیروی زمینی مقدم است.

,


علم الهدی با بیان اینکه آمادگی دفاعی ارتش امروز در طول تاریخ قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست، خاطر نشان کرد:هیچ ارتشی مثل ارتش ایران، مردمی نیست.

,
,


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: قدرت بازدارنگی ارتش به مرحله ای رسیده که دشمن فکر تهاجم هم نمی کند و تمام همت دشمن بر فتنه ها و توطئه‌ها است.

,
,


وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید میدان سیاسی را برای دخالت دشمن باز کنند، افزود: دشمن در عرصه سیاست فتنه برپا می‌کند تا جریان های مسئول عقب نشینی کنند.

,
,


علم الهدی گفت: با وجود رهبری، با فتنه دشمن نمی‌تواند روزنه ای باز کند البته میدان فتنه نظامی نیست بلکه سیاسی است.

,
,


وی خاطر نشان کرد: صلابت ارتش باید در میدان رویارویی با فتنه های دشمنان خرج شود لذا باید از بصیرت بالا و آمادگی اجتماعی بالایی برخوردار باشند.

,
,

 

,

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه ارتش از عوامل اقتدار و صلابت ظام جمهوری اسلامی است تصریح کرد: قطعا این اقتدار نظامی در میدان جنگ روانی دشمن نیز اثر گذار است.

,

 

,

وی افزود: اگر مسئولان نتوانند پاسخگویی داشته باشند راه نفوذ سیاسی برای دشمن باز خواهد شد اما همواره با قدرت رهبری نظام اقداات دشمن ناکام مانده است و دشمن حتی با فتنه نیز نمی تواند روزنه نفوذی باز کند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه