اخبار داغ

در جلسه شورای سیاست‌گذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مطرح شد؛

اقدامات بسیجیان بهترین نمونه انجام کار عملیاتی است

اقدامات بسیجیان بهترین نمونه انجام کار عملیاتی است
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه شورای سیاست گذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب م اقدامات بسیجیان را بهترین نمونه انجام کار عملیاتی معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  عبدالرضا مصری امروز چهارشنبه در اولین شورای سیاست گذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر گام اول انقلاب را به چند پا تقسیم شود ما در پای اول موانع نظری و تئوری کم داشتیم اما اشتیاق به کار و عمل زیاد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز  ,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این درحالی بود که مشکلات اقتصادی و موانع بر سر راه در اوایل انقلاب بسیار بیشتر از حال حاضر مشهود بود.

,

این مسئول ادامه داد: هر چه تعداد این پاها بیشتر شد موانع نظری و تئوری افزایش پیدا کرد اما همزمان با آن اشتیاق به کار و عمل کم شد.

,

مصری گفت: در همه زمینه ها امروز دنیای مطالعاتی بسیار عالی از آن جوانان ماست اما بیشتر از آنکه در کشور از آن استفاده کنیم دیگران از آن بهره می برند و در این راستا ما برای عملیاتی کردن آنها بسیار کند عمل می کنیم.

,

وی اقتصاد مقاومتی را یک گنجینه ملی و بی بدیل دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا بجای اینکه بیشتر به دنبال عملیاتی کردن موضوعات باشیم فقط در حال جزوه جمع کردن هستیم.

,

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیجیان را بهترین نمونه انجام کار عملیاتی معرفی کرد و اظهار داشت: باید سعی کنیم در سایر کارها نیز بسیجی وار عمل کنیم و مبانی تئوری و نظری را بتوانیم عملیاتی کنیم.

,

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر ما از نظر مباحث اخلاقی و نظری چیزی کم ندایم اما می بینیم مشکلات اخلاقی در جامعه موج می زند و این به دلیل این است که به خوبی نتوانستیم راهکارهای اخلاقی را عملیاتی کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: اوایل انقلاب فقط یک مبانی نظری و تئوری داشتیم که به درستی آنها را عملیاتی کردیم اما امروز در همه قوا به اندازه کافی مبانی نظری داریم اما قدرت عملیاتی کردن آنها را نداریم.

,

جوانان با بصیرت در مسیر توسعه کشور نقش‌آفرینی می‌کنند

, جوانان با بصیرت در مسیر توسعه کشور نقش‌آفرینی می‌کنند,

آیت الله مصطفی علما امروز چهارشنبه دراولین شورای سیاست گذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: تمام بیانات و سخنان و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری کارشناسی شده است.

, گام دوم انقلاب, گام دوم انقلاب,

وی افزود: بر این اساس ما فرمایشات رهبر را باید به عنوان دستوالعمل سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم در راه انقلاب، شهدا و مدافعین وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۵ سال است که مقام معظم رهبری سالها را با مصادیق اقتصادی نامگذاری می کنند و این نامگذاری ها بسیار با محتوا و بامعنا هستند.

,

آیت الله علما گفت: بسیاری از جوانان امروز از گام اول انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب کوچکترین اطلاعی ندارند لذا حضور آنها در چنین جلساتی بسیار حائز اهمیت است.

,

وی بیان داشت: باید منظور مقام معظم رهبری را از این بیانیه درک کنیم و در مرحله بعد به آن عمل کنیم و تا جایی که در توان داریم با مسئولین جهت حل و فصل مشکلات همفکری و هم افزایی داشته باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: به طور مثال اقداماتی که در زلزله و سیل کرمانشاه صورت گرفت اقدامات بسیار چشمگیر و با ارزشی بود که باید آنها را بازگو کنیم.

,

آیت الله علما با تاکید براینکه باید در این شرایط جوانان را درک کنیم و به فکر آنها باشیم، گفت: اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر بر استفاده از ظرفیت جوانان بسیار تاکید دارند نشان دهنده این است این ظرفیت دارای بصیرت می تواند در مسیر توسعه و پیشرفت نقش آفرینی کند.

, گام دوم انقلاب,

وی بر خدمتگزاری صادقانه به مردم تاکید داشت و افزود: باید در هر مقام و منصبی که هستیم طوری خدمت کنیم که در پیشگاه خداوند روسفید باشیم و خود نیز خیالی آسوده داشته باشیم.

,

نیروهای در تراز انقلاب باید در رأس امور قرار گیرند

, نیروهای در تراز انقلاب باید در رأس امور قرار گیرند,

سردار محمدنظر عظیمی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در اولین شورای سیاست گذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ما در تحقق منویات رهبر و بیانیه گام دوم انقلاب همه مسئولیت داریم که به سهم خود وظیفه ای را عهده دار شویم.

, گام دوم انقلاب, گام دوم انقلاب,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف افزود: ما در طول این 40 سال دوران پرافتخاری را پشت سر گذاشتیم و گنجینه های ارزشمندی را بدست آوردیم، اگرچه به هر دلیلی از این گنجینه ها خوب استفاده نکردیم.

,

وی اوج قله های افتخار کشور را تقدیم شهدای گرانقدر برای ماندگاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: روحیه جهاد و شهادت، مقاومت و ایستادگی، فداکاری ملت در صحنه های مختلف و... از گنجینه های دیگری هستند که در طول این 40 سال به دست آوردیم.

,

سردار عظیمی گفت: در موضوعات اجرایی، فرهنگ کار جهادی را به کرات تجربه کردیم مصادیق زیادی را نیز از آنها داریم البته ناکامی هایی هم در کنار این مباحث داشتیم و در این راستا بسیاری از افتخارات ما ممکن است به دلیل اشکالاتی پنهان شده باشد.

,

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف ادامه داد: برخی از ناکامی ها شاید علل و عواملی داشته باشد که به راحتی قابل حل و فصل باشد اما غفلت هایی را در این خصوص انجام داده باشیم که باید به دنبال حل آنها قدم برداریم.

,

وی با تاکید براینکه باید افرادی در راس امورات قرار بگیرند که در تراز انقلاب اسلامی باشند، اظهار داشت: در جنگ نیابتی جوانان مرز بوم با حضور خود توانستند پوزه دشمنان را به خاک بمالند و با انگیزه بالایی در این خصوص وارد عمل شدند و افتخار آفرینی کردند.

,

سردار عظیمی افزود: باید نگاهی به عملکرد چهل ساله داشته باشیم و مشکلات گذشته رابررسی کنیم و با برنامه ریزی منسجم گام دوم انقلاب را محکم تر برداریم.

, گام دوم انقلاب,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه