اخبار داغ

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان البرز؛

لاین شمالی آزادراه تهران –کرج در گرمدره افتتاح می‌شود

لاین شمالی آزادراه تهران –کرج در گرمدره افتتاح می‌شود
گودرز محمودی گفت: عملیات تکمیل پروژه تعریض لاین آزادراه تهران - کرج در محدوده گرمدره به طول 500 متر و اعتبار 3 میلیارد تومان در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از چهار پروژه تعریض و بهسازی ترافیکی آزادراه تهران – کرج، گفت: عملیات تکمیل پروژه تعریض لاین شمالی این آزادراه در محدوده گرمدره به طول 500 متر و اعتبار 3 میلیارد تومان در حال انجام است، در حال حاضر 75 درصد پیشرفت داشته و تا نوروز 99 زیر بار ترافیک خواهد رفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
گودرز محمودی با اشاره به اینکه پروژه 1.5 کیلومتری لاین جنوبی آزادراه کرج – تهران که خرداد ماه سال جاری زیر بار ترافیک رفت باعث افزایش دو لاین به خطوط حرکت خودروها شد و تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت ترافیک داشت، افزود: راهداری البرز در تلاش برای باز شدن گره های ترافیکی استان است. 
,
 
,
وی رعایت اصول ایمنی را در پروژه های تعریضی حاشیه شهرها ضروری دانست و اظهار داشت: احداث زیر گذر هندسی و بهسازی تقاطع فردیس در لاین شمالی با اعتبار 90 میلیارد ریال در دستور کار بوده و با پیشرفت 10 درصدی که دارد اواخر سال 99 بهره برداری خواهد شد. 
,
 
,
محمودی به لزوم رفع معارضات این پروژه اعم از برق، گاز و فیبر نوری اشاره و تصریح کرد: همچنین پروژه تعریض لاین شمالی آزاد راه تهران- کرج حدفاصل تقاطع فردیس تا خروجی مهرویلا به طول ۴ کیلومتر با اعتبار 47 میلیارد ریال در حال انجام بوده و قریب به 2 کیلومتر آن آسفالت شده است. 
,
 
,
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: با با توجه به پیشرفت 55 درصدی پروژه مذکور، تا نوروز 99 بخش بزرگی از این پروژه 4 کیلومتری زیر بار ترافیک خواهد رفت.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه