اخبار داغ

ضعف مدیریت شهری به ناتوانی در پیداکردن منشا بوی بد رسید؛

از پارسال تا امسال!/ حناچی: به‌دنبال یافتن منشاء انتشار بوی نامطبوع در تهران هستیم

از پارسال تا امسال!/ حناچی: به‌دنبال یافتن منشاء انتشار بوی نامطبوع در تهران هستیم
شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درباره انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: عاملی که نشان دهد این بو‌ زیان‌آور باشد بدست نیامده اما همکاران در تلاش هستند منشاء آن را پیدا کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهردار تهران در شرایطی در خصوص علت بوی نامطبوع شهر تهران عنوان می کند به دنبال منشا آن است که سال گذشته نیز یکبار چنین بویی در شهر تهران پخش شده و باعث آزار شهروندان تهرانی شده بود و شهرداری تهران هنوز بعد از یکسال به دنبال منشا این بوی بد است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بعدازظهر دوشنبه خبری اعلام شد مبنی بر اینکه بوی نامطبوعی در شهر تهران و بیشتر در مرکز شهر استشمام شده است که بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته تا این لحظه منشاء انتشار این بوی نامطبوع مشخص نشده است، سال گذشته نیز در شامگاه ۱۲ دی بویی نامطبوع در مناطق مرکزی شهر تهران به مشام شهروندان رسید که آن زمان نیز پس از بررسی‌های همه جانبه منبع این بو شناسایی نشد و برخی آن را به دلیل پخش ماده شیمیایی (مرکاپتان) دانستند که این موضوع هم قطعی نبود.

,

پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درباره انتشار بوی نامطبوع در تهران گفت: این دومین بار است که بو در تهران احساس شده است.

,
وی تاکید کرد: باید در این باره تمامی عوامل موثر را باید بررسی کنیم. همکاران در تلاش هستند دلیل انتشار این بو‌ را کشف کنند. 
,
 
,
حناچی افزود: عاملی که نشان دهد این بو‌ زیان‌آور باشد بدست نیامده اما همکاران در تلاش هستند منشا آن را پیدا کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه