اخبار داغ

معاون فنی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای البرز؛

سرقت و تصادفات مانع فعالیت 9 سامانه ثبت تخلف سرعت در البرز شد

سرقت و تصادفات مانع فعالیت 9 سامانه ثبت تخلف سرعت در البرز شد
عادل منصور کیائی گفت: 26 سامانه در استان البرز برای ثبت تخلفات سرعت در اختیار حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است اما به دلیل سرقت یا تصادفات صرفا 17 سامانه از این رقم فعالیت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز پیش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از 4 پروژه تعریض آزاد راه تهران –کرج به تردد هر ساعت، یک هزار و 600 خودرو در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: شاخص‌های کشوری میانگین این آمار را 550 تردد اعلام می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عادل منصورکیائی با اشاره به اینکه تردد ساعتی 5 هزار خودرو از جاده‌های البرز چندین برابر آمار و شاخص‌های کشوری است، افزود: خوشبختانه محور کرج-کندوان، آزادراه‌های کرج- تهران و کرج- قزوین و محور کرج-ماهدشت- اشتهارد با سامانه کنترل سرعت پوشش داده شده‌اند.
,
 
,
وی مدیریت کنترل سرعت خودرو با دوربین های ثبت کنترل را بسیار موثر دانست و با اشاره به اینکه در این حوزه ایران به دنبال سیستم های هوشمند سوق پیدا کرده است، اظهار داشت: 26 سامانه در استان البرز برای ثبت تخلفات سرعت در اختیار حمل و نقل جاده ای قرار گرفته است اما به دلیل سرقت یا تصادفات صرفا 17 سامانه از این رقم فعالیت دارد.
,
 
,
منصور کیایی در خاتمه با اشاره به اینکه ۴۴ دستگاه تردد شمار در سطح راه های البرز وجود دارد که تمام محورهای استان به صورت رفت و برگشت را پوشش می دهد، تصریح کرد: روزانه 16 الی 20 هزار خودرو از محور چالوس تردد می کنند و در یک ساعت بعضا تردد 5 هزار خودرو را در اتوبان کرج – تهران شاهد هستیم، همچنین 13 کلیومتر راه های البرز زیر پوشش نظارت تصویری هستند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه