اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اردبیل در جذب نوآموزان رتبه ششم کشوری را کسب کرد

اردبیل در جذب نوآموزان رتبه ششم کشوری را کسب کرد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با جذب 88 درصد از نوآموزان، استان اردبیل در این حوزه رتبه 6 کشوری را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، احمد ناصری ظهر امروز در جلسه ساماندهی و مدیریت انسانی که در مرکز آموزشی و رفاهی خانه معلم اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با تدابیری اندیشیده شده در سال تحصیلی جدید ساماندهی نیروی انسانی بدون هیچ حاشیه ای انجام شد و در این راستا برای تامین کمبود نیروی انسانی 303 نفر بعنوان حق التدریس وارد چرخه آموزش و پرورش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی  با تاکید بر تقویت درآمدهای اختصاصی در مناطق و نواحی استان، افزود: درآمدهای اختصاصی منبع پایداری است که می توان بدان تکیه کرد استان اردبیل موفق به افزایش این منبع مالی در چند سال اخیرشده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین به تعامل اثر بخش آموزش و پرورش با حوزه های مختلف در مناطق و نواحی اشاره کرد وگفت: در سایه این تعاملات است که آموزش و پرورش در تمامی برنامه ها می تواند از حداکثر ظرفیت نهادها استفاده کند.

,

احمد ناصری از برگزاری اجلاس سراسری نماز در 21 آذرماه به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: در شهرستان های نمین، خلخال، مشگین شهر و بیله سوار نیز اجلاس شهرستانی نماز در حال برگزاری است.

,

وی با بیان اینکه پوشش تحصیلی استان در دوره های پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول بالاتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: بایستی تلاش برای ارتقا پوشش تحصیلی در دوره متوسطه دوم نیز مضاعف شود. 

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه