اخبار داغ

نتایج نظرسنجی:

مردم آلمان خواستار افزایش روابط با روسیه و دوری از آمریکا هستند

مردم آلمان خواستار افزایش روابط با روسیه و دوری از آمریکا هستند
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد بیشتر مردم آلمان خواهان کاهش اتکای کشورشان به آمریکا و ایجاد روابط نزدیکتر با روسیه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج نظرسنجی جدید سایت «یوگاو» و آژانس خبری (DPA) آلمان نشان می‌دهد بیشتر مردم آلمان خواهان کاهش اتکای کشورشان به آمریکا و ایجاد روابط نزدیک‌تر با روسیه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این نظرسنجی، ۵۵ درصد آلمانی‌ها معتقدند که اعضای اروپایی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) باید بدون کمک آمریکا از خود در برابر حمله‌های احتمالی محافظت کنند. علاوه بر این، اکثریت شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که ایالات متحده باید بخشی (۲۳ درصد) یا تمام (۲۶ درصد) ۳۰ هزار سرباز خود را که مستقر در آلمان مستقر هستند، از این کشور خارج کند.

,

در مورد تعامل ناتو با روسیه، ۵۴ درصد گفتند که این سازمان باید بیشتر با مسکو همکاری کند تا اینکه به بازدارندگی اعتماد کند. در همین حال، ۳۷ درصد خواهان رفع تحریم‌ها علیه روسیه که پس از تنش‌ها با اوکراین در شبه جزیره کریمه اعمال شد، هستند. در حالی که ۳۴ درصد مخالف لغو چنین تحریم‌هایی هستند.

,

پاسخ ۴۲ درصد از شرکت کنندگان به این پرسش که آیا با افزایش بودجه دفاعی آلمان موافق هستند منفی بود. این در حالی بود که ۳۶ درصد موافق افزایش بودجه نظامی بودند.

,

این نظرسنجی از تاریخ ۲۹ نوامبر تا ۲ دسامبر با شرکت ۲۰۴۹ رای دهنده انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه