اخبار داغ

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی خبر داد

احتمال شروع بارش باران از پنج‌شنبه شب در مشهد

احتمال شروع بارش باران از پنج‌شنبه شب در مشهد
یحیی قائنی پور گفت: با استقرار سامانه بارشی در خراسان رضوی، پنج شنبه شب برای نیمه شمالی، نواحی غربی و نقاطی از مشهد بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی قائنی پور، رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با صبح توس؛ اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی با افزایش ناپایداری جوی و افزایش ابرناکی برای نقاط جنوبی مشهد بارندگی خفیف و پراکنده پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه با استقرار سامانه بارشی در استان تا پایان هفته در برخی مناطق بارندگی پیش‌بینی می‌شود، گفت: با استمرار این سامانه پنج شنبه شب نیمه شمالی، نواحی غربی و نقاطی از مشهد بارندگی خواهیم داشت.

,

قائنی پور ادامه داد: از بعد‌ازظهر روز پنجشنبه با افزایش جریانات سرد شمالی علاوه بر کاهش دمای هوا، بر میزان و حجم بارش‌ها اضافه خواهد شد از این رو بارش‌ها در قسمت های سردسیر و کوهستانی استان خراسان رضوی بصورت برف است.

,

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به استمرار آلودگی هوا طی هفته گذشته در مشهد، گفت: انتظار داریم از امروز با افزایش سرعت وزش باد به خصوص در پایان هفته با توجه به میزان بارشها در مشهد، از مقدار غلظت آلاینده های جوی کاسته شود و هوای سالم دوباره در مشهد جریان یابد.

,

وی تصریح کرد: تا روز جمعه باید انتظار کاهش دمای هوا را در استان داشته باشیم به صورتی که میانگین دما در پایان هفته نسبت به امروز کاهش 3 تا 5 درجه ای خواهد داشت.

,

قائنی پور از شروع بارش باران در پنج شنبه شب در مشهد خبر داد و بیان کرد: هم اکنون میانگین غلظت آلودگی هوا در مشهد به زیر 100 رسیده است و پیش بینی می شود با بارش ها در روز جمعه شاهد رفع آلودگی هوا در مشهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه