اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛

سیاست‌های انتخاباتی؛ عامل تغییر در نحوه اجرای طرح افزایش نرخ بنزین

سیاست‌های انتخاباتی؛ عامل تغییر در نحوه اجرای طرح افزایش نرخ بنزین
جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مصوبه مجلس افزایش نرخ بنزین با شیب ملایم بود اما دولت‌ به واسطه سیاست های انتخاباتی خود این مسئله را رعایت نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان عصر امروز در نشست اجرای طرح همیاری بسیج و بازرسان اصناف با استفاده از توان بسیج در پایش و نظارت بازار، اظهار داشت: کنترل مصرف بنزین در کشور امری ضروری است به طوری که پیش از این روزانه 100 میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: علاوه بر این روزانه 15 میلیون لیتر بنزین به صورت قاچاق از کشور خارج می شود بنابراین اگر این رویه ادامه پیدا می کرد قطعا در آینده ای نزدیک به یک کشور وارد کننده بنزین تبدیل می شدیم.

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: مصوبه مجلس افزایش نرخ بنزین با شیب ملایم بود اما دولت‌ به واسطه سیاست های انتخاباتی خود این مسئله را رعایت نکرد از این رو بی توجه مسئولان نباید موجب میدان‌داری دشمنان شود.

,

سردار مطهری با بیان اینکه نباید اجازه داد تعداد اندکی از افراد سودجو در بازار فضای روانی جامعه را ملتهب کنند، ابراز داشت: شدت نظارت‌ها و حضور بیشتر بازرسان در بازار سبب می‌شود که مردم بدانند مسئولان دلسوز آن ها هستند.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج اصناف و گروه‌های جهادی برای ایجاد آرامش بازار و مقابله با سوءاستفاده دشمنان آماده همکاری است، ادامه داد: باید با اقدامات سازماندهی شده برای ایجاد تنش در بازار به شدت مقابله کرد.  

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: دشمنان برای ایجاد فتنه و آشوب در دی و بهمن ماه امسال برنامه داشتند و افزایش قیمت سوخت زمینه‌ای ایجاد کرد که زودتر برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

,

فرمایشات رهبر انقلاب مردم را از صف آشوبگران جدا کرد

, فرمایشات رهبر انقلاب مردم را از صف آشوبگران جدا کرد,

سردار مطهری تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری سبب شد که مردم با وجود همه نارضایتی‌ها و ناراحتی‌ها، صف خود را از آشوبگران جدا کنند.

,

وی بیان داشت: قرار بود آشوبگران چندین پمپ بنزین را در کرمان به آتش بکشند که خوشبختانه در کرمان میدانی ندیدند، مردم با آن ها همراهی نکردند و دستگیر شدند.

,

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: طراحی دشمنان ایجاد آشوب در لبنان، عراق و در نهایت ایران بود که نهایتا موجب استعفای دولت در لبنان و عراق شد، خوشبختانه با هوشیاری مردم دشمنان به اهداف شوم خود در ایران نرسیدند.

,

سردار مطهری با اشاره به اینکه در جریان انتخابات پیش‌ رو باید هوشیار باشیم تا باقی مانده آشوبگران آسیبی به کشور نرسانند گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد نا‌امنی در ایران است تا به اهداف شوم خود برسد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ارتباط با کنترل بازار، سپاه و بسیج در خدمت مردم هستند تا مشکلی ایجاد نشود، گرانی و احساس گرانی دو مسئله متفاوت است، از این رو نباید جو روانی گرانی در جامعه ایجاد شود و به آن دامن زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه