اخبار داغ

معاون فرهنگی قوه قضاییه:

قانون دولت الکترونیک 12 سال است که اجرا نمی‌شود/ تصویب قانون بر روی قانون بر موانع موجود در کشور می افزاید

قانون دولت الکترونیک 12 سال است که اجرا نمی‌شود/ تصویب قانون بر روی قانون بر موانع موجود در کشور می افزاید
معاون فرهنگی رییس قوه قضائیه با یاداوری اینکه دولت الکترونیک نزدیک ۱۲ سال است مصوب شده ولی دولت ها هنوز با وجود امکان و تخصص لازم آن را اجرایی نکردند، گفت: برای کسب اطلاعات یک فرد از بانک، متاسفانه هنوز مجبوریم به صورت دستی اقدام کنیم و تا رسیدن به اطلاعات لازم ممکن است یک مجرم از کشور خارج شده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام هادی صادقی در جلسه شورای اداری که امروز در گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: ما قوانین گذشته را حفظ می کنیم و به آن قانونی دیگر اضافه می کنیم و قانون روی قانون و مانع روی مانع می گذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون فرهنگی رییس قوه قضاییه با بیان اینکه فرهنگ قانون گذاری باید به سمت تسهیل فرایندها و کاستن مانع ها پیش رود، عنوان کرد: مطالبه گری در شهرستان از نماینده برای اصلاح قوانین و کم کردن از فرایند امضا گرفتن درون ادارات از جمله کارهایی است که می توان در شهرستان ها برای اصلاح روند فعلی انجام داد.

,

وی با اشاره به این نکته که افزودن به آمار و تعداد نظارت کنندگان، مشکل وضعیت موجود را حل نمی کند، تصریح کرد؛ سپردن نظارت برای مثال بر ۱۴ مبدا نظارتی متفاوت باعث شده کار نظارت با دقت لازم و پاسخ گویی صورت نگیرد.

,

حجت الاسلام صادقی با یاداوری اینکه دولت الکترونیک نزدیک بر ۱۲ سال است که مصوب شده ولی دولت ها متاسفانه هنوز با وجود امکان و تخصص لازم آن را اجرایی نکردند، گفت؛ متاسفانه به دلیل عدم یکپارچگی اطلاعات واحدها با مشکلاتی همراه شده است.

,

معاون فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: برای کسب اطلاعات یک فرد از بانک، متاسفانه هنوز مجبوریم به صورت دستی اقدام کنیم و تا رسیدن به اطلاعات لازم ممکن است یک مجرم از کشور خارج شده باشد.

,

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به روایتی دیگر در حال اجرا شدن در کشور است، تصریح کرد: متاسفانه دستگاه ها و دولت در برابر تولید مقاومت می کنند و گاهی خود مشکل ساز هستند.

,

حجت الاسلام صادقی با اشاره به سختی های تولید در کشور، بیان کرد؛ امروز کسی که تنها انگیزه سود مالی داشته باشد به عرصه تولید وارد نمی شود و از راه هایی مثل دلالی کسب سود خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه