اخبار داغ

فرماندار شهریار مطرح کرد؛

جای خالی تکنولوژِی در سیستم‌های آموزشی

جای خالی تکنولوژِی در سیستم‌های آموزشی
مقام عالی دولت در شهریار تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌ها و کنفرانس‌ها و نوع آموزش‌های هوشمند و نوآوری‌های خلاقانه، کاری بسیار ارزشمند و ظریف است که متأسفانه تاکنون مغفول مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالله طاهری فرماندار شهریار در حاشیه کنفرانس آموزش، خلاقیت و نوآوری که در سالن همایش‌های اردوگاه شهید محمد منتظری این شهرستان به همت موسسه کودکان هوشمند برگزار شد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نرم‌افزارها و برنامه‌های آموزشی در سیستم آموزشی کشور کمتر دیده‌شده است و ما اگر با استفاده از تکنولوژی‌های نوین آموزشی بتوانیم استعدادهای نهفته در کودکان و نوجوانان را شناسایی کنیم قطعاً مسیرهای طولانی را در کمترین زمان طی خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این مقام عالی دولت در شهریار تصریح کرد: برگزاری چنین همایش‌ها و کنفرانس‌ها و نوع آموزش‌های هوشمند و نوآوری‌های خلاقانه، کاری بسیار ارزشمند و ظریف است که متأسفانه تاکنون مغفول مانده است.
,
 
,
طاهری با تأکید بر اینکه حمایت از این کنفرانس‌ها در کشور بسیار تأثیرگذار است اظهار داشت: خیلی از مسائل و مشکلات کشور و شهرستان‌ها با برگزاری این نوع همایش‌ها و شنیدن تفکرات و برنامه‌های خلاقانه و آموزشی که در آنها ارائه می‌شود، قابل‌حل است.
,
 
,
فرماندار شهریار در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری دولت در حوزه آموزش‌وپرورش، عنوان کرد: در بحث آموزش‌وپرورش نگاه دولت نگاه ویژه‌ای در کشور است که باید در این حوزه سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشیم کما اینکه در برنامه‌وبودجه کشور حوزه آموزش‌وپرورش نسبت به سایر آیتم‌ها درصدی بالاتر است.
,
 
,
روح‌الله مخبریان، مدیرعامل مجموعه کودکان هوشمند کشور در همایش اظهار کرد: از سال ۱۳۹۱ به دنبال طراحی راهکارهایی برای ارتقا سطح ذهنی کودکان بودیم که با ایجاد چنین مجموعه‌ای به این اهداف دست پیدا کردیم.
,
 
,
وی ادامه داد: مجموعه کودکان هوشمند، پرورش ذهنی کودکان را در پیش‌گرفته است و این راهکارها توانسته روند افزایشی را در سطح علمی کشور در بر داشته باشد.
,
 
,
مدیرعامل مجموعه کودکان هوشمند کشور افزود: آموزش محاسبات ذهنی نه‌تنها سطح ذهنی کودکان را کاهش نمی‌دهد بلکه در سطوح گوناگون ذهنی موجب رشد و توسعه مغز می‌شود.
,
 
,
مخبریان تأکید کرد: در تمامی استان‌های کشور ۲۵۰۰ مربی و ۲۲۰ نماینده را داریم که توانسته‌اند پیشرفت‌های مطلوبی را در این عرصه داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/آ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه