اخبار داغ

اماراتی‌ها به اربیل عراق سلاح ارسال کردند

اماراتی‌ها به اربیل عراق سلاح ارسال کردند
منابع آگاه در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین تاکید کردند: پس از سفر روز یک‌شنبه نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق و مسرور بارزانی، نخست وزیر این اقلیم به امارات، این سه هواپیمای حامل سلاح، وارد اربیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  منابع یاد شده در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین تاکید کردند: پس از سفر روز یک‌شنبه نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق و مسرور بارزانی، نخست وزیر این اقلیم به امارات، این سه هواپیمای حامل سلاح، وارد اربیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
منابع یاد شده افزودند: هنوز مشخص نیست سلاح‌هایی که به وسیله هواپیماها به اقلیم کردستان منتقل شد و حاکی از ورود امارات به مسئله اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق است، آیا اربیل از سلاح‌های آن استفاده خواهد کرد یا نیروهای سوریه دموکراتیک؟ همزمان این منابع سوالاتی را درباره علت انتقال این میزان سلاح به اربیل و اینکه چرا این اقدام بدون اطلاع بغداد انجام شده مطرح کردند و گفتند آیا شرایط برای مرحله‌ درگیری فراهم شده است؟
,
 
,
بارزانی روز سه شنبه در اربیل میزبان احمد الزاهری، سرکنسول کشور امارات در این اقلیم بود و با او درباره آخرین تحولات سیاسی و شرایط امروز عراق و منطقه گفت‌وگو کرد.
,
 
,
در این دیدار امارات آمادگی خود را برای حمایت از اربیل و در مجموع از کل عراق برای کمک به مسئله آوارگان و پناهجویان ساکن این اقلیم اعلام کرد.
,
 
,
منبع: ایسنا
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه