اخبار داغ

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه:

سیاست قوه قضائیه مراجعه کمتر مردم به دستگاه قضائی است/ مردم باید در جریان تصمیمات اقتصادی مسئولان باشند

سیاست قوه قضائیه مراجعه کمتر مردم به دستگاه قضائی است/ مردم باید در جریان تصمیمات اقتصادی مسئولان باشند
رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: مبنای تحول در نظام اسلامی این است که تا می توانیم بستر حقوقی مردم را طوری فراهم کنیم که مراجعه کننده به دادگستری نداشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام علی عبدالهی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان با بیان اینکه آنچه که مانع تراشی برای اجرای منویات نظام با برنامه های راهبردی صحیح است اختلاس فرهنگی به شمار می رود، اظهارکرد: دشمن به دنبال این است آن مسیر صحیح منتخب در نظام اسلامی را ببلعد و تا می تواند فهم سیاسی، اجتماعی، دینی، فرهنگی و نظامی را از بین ببرد و خود را به جایگاهی برساند که ادعای ان را دارد و بیشترین نوک پیکان تیرهای دشمن به سمت آرمان ها و ارزش های ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه ما باید به یک نقطه ای برسیم که تفاوت طبقاتی از بین ما رخت برببند، گفت: حاکمیت قانون باید به جایی برسد که چاپلوسی، تملق، فرزند زادگی و اقازدگی و دوست بازی و فامیل بازی از بین برود.

,

وی با بیان اینکه مردم در مقابل مشقت های معیشتی ملتهب نیستند، گفت: مردم نسبت به نظام اسلامی و انقلاب و ولایت ملتهب نشدند و اصلا ملتهب نیستند التهاب از این است که اگر گرانی است برای همه باشد و بین اقشار مختلف تفاوت نباشد؛ مردم تفاوت ها تحمل نمی کنند.

,

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در ادامه به افزایش 30 درصدی پرونده های دادگستری اردستان اشاره کرد و گفت:  رئیس قوه قضائیه در سند تحول اعتقادی به افزایش سیستم قضائی ندارد و مبنای تحول در نظام اسلامی با سیاست های فعلی رئیس قوه قضائیه این است که تا می توانیم بستر حقوقی مردم را طوری فراهم کنیم که مراجعه کننده به دادگستری نداشته باشیم نه اینکه دادگستری اضافه کنیم.

,

عبدالهی در ادامه با بیان اینکه انتظار مردم از مسئولان این است که اگر امروز یک مدیریتی در خصوص یک موضوع اقتصادی می خواهد صورت بگیرد به آن ها توضیح داده شود، گفت: مدیریت یک موضوع اقتصادی یک مسئله قانونی کشور بوده و مقام معظم رهبری از این قانون دفاع کردند و اگر  ورود رهبر معظم انقلاب نبود، شاید بسیاری از مسئولان می بریدند و در این مسئله مشکل درست می شد.

,

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه امسال انتخابات مجلس ویژگی خاص دارد و مهمترین رکن و ویژگی آن وفاق و اتحاد است گفت: ما در محیط اجرا، در محیط نظارت و تبلیغ، این مسئولیت را داریم که در رپهر پستی هستیم انتخابات خوبی برگزار کنیم.

,

وی با بیان اینکه این منطقه متعلق به شخصیتی است که در چیدمان سیاسی این کشور بیشترین حق را داشته و آن شهید مدرس است، گفت:  حتما باید منطقه نسبت به این امور واقف باشد و مسئولان اجرایی و نظارت انتخابات بستری را فراهم کنند که هیچ کسی رعب و وحشتی برای حضور در انتخابات نداشته باشد.

,

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه قوه قضائیه با تمام وجود برای دفاع از سرمایه گذاری صحیح در تمامی ابعاد حاضر در صحنه است، عنوان کرد: قوه قضائیه با تمام ارکانش در دفاع از تولید در همه ابعاد در صحنه است وبرای بکارگیری کسانی که برای رونق تولید؛ اشتغال را افزایش بدهند در صحنه حاضر هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه