اخبار داغ

در چهارمین روز نام نویسی انجام شد؛

ثبت نام 116 داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز/ مشارکت 21 زن در نام نویسی/ تنها 6 نفر مدرک دکتری دارند

ثبت نام 116 داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز/ مشارکت 21 زن در نام نویسی/ تنها 6 نفر مدرک دکتری دارند
چهارمین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس با نام نویسی ۷۵ نفر از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و حوزه انتخابیه شهرستانهای ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، چهارمین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان البرز نیز در حالی به پایان رسید، که ارسلان قاسمی معاون سیاسی فرماندار کرج در تشریح آمار ثبت داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد گفت: طی 4 روز در مجموع 94 نفر در این حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
, ,
 
,
وی با اشاره به اینکه در روز اول 14 داوطلب، روز دوم 27 داوطلب، روز سوم 21 داوطلب، روز چهارم 32 داوطلب در این حوزه انتخابیه ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ثبت نام شدگان 19 نفر خانم و 75 نفر آقا هستند و عمده این افراد را نیز نسل جوان دهه 60 انقلاب تشکیل می دهد.
,

همچنین رئیس ستاد انتخابات البرز با اشاره به اینکه طی 4 روز اخیر، جمعا 116 نفر در استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 21 نفر زن و 95 نفر مرد می باشند، گفت: در روز چهارم 41 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 32 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و 9 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان بوده اند.
,
,
 
,
, ,
 
,
نور محمد فردی با اشاره به اینکه از این تعداد 9 نفر زن و 32 نفر مرد هستند، افزود: تحصیلات 6 نفر با مدرک دکتری، 31 نفر کارشناسی ارشد و یک نفر دارای سطح سه حوزوی است، 3 ایثارگر ثبت نام کرده اند و از نظر سوابق کاری 14 نفر کارمند، 2 نفر پزشک، 1 نفر روحانی، 3 نفر شغل آزاد و یک نفر بیکار و مابقی سایر مشاغل می باشند.
,

مهلت قانونی فرایند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 16 آذر ماه پایان می یابد.
,
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه