اخبار داغ

فرماندار ملایر خبر داد؛

ثبت‌نام ۲۶ نفر تا پایان چهارمین روزاز ثبت انتخابات در ملایر

ثبت‌نام ۲۶ نفر تا پایان چهارمین روزاز  ثبت انتخابات در ملایر
فرماندار ملایر گفت: تا پایان چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبین برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر ۲۶ نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر در چهارمین نشست خبری ویژه ثبت نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهارمین روز از ۹ نفر شامل ۳ خانم و ۶ آقا ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در مجموع افراد ثبت نام شده را تا پایان روز چهارم ۲۶ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۲۰ نفر آقا و ۶ نفر خانم هستند.

,

فرماندار ملایر به ثبت نام جوانترین داوطلب اشاره کرد و گفت: جوانترین دواطلب یک خانم بود که امروز با ۳۰ سال سن ثبت نام کرد.

,

وی با اشاره به وضعیت شغلی افراد ثبت نام شده بیان کرد: شغل افراد ثبت نامی تا کنون یک پزشک، ۷ فرهنگی، ۵ استاد دانشگاه، ۶ کارمند، ۲ بازنشسته و ۵ شغل آزاد است.

,

ولدی افزود: ۱۶ نفر از داوطلبین ثبت نام شده کمتر از ۴۱ سال سن دارند که نشان حضور گسترده جوانان در این دوره است و حضور جوانان چشمگیر است.

,

وی تاکید کرد: جوانان به دنبال آبادانی و پیشرفت شهرستان بوده و این حضور می تواند در کنار تجربه افراد دیگر بسیار اثر گذار باشد.

,

فرماندار ملایر به ثبت نام ۲ نفر از وزارت کشور برای حوزه انتخابیه ملایر اشاره کرد و گفت: در روز چهارم ۷ نفر نیز به ستاد انتخابات شهرستان مراجعه کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه