اخبار داغ

گزارشی از داوطلبین چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس در ملایر:

داوطلبین چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس را بشناسید/ برنامه و رویکرد سیاسی افراد ثبت‌نام‌شده چیست؟

داوطلبین چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس را بشناسید/ برنامه و رویکرد سیاسی افراد ثبت‌نام‌شده چیست؟
چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر با ثبت‌نام 9 نفر به پایان رسید تا جمع مجموع داوطلبین ثبت نامی از حوزه ملایر به 26 نفر برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در سومین روز ۷ نفر به فرمانداری ملایر مراجعه و دو نفر از تهران برای حوزه ملایر ثبت‌نام کردند و تا درمجموع تاکنون ۲۰ آقا و ۶ خانم برای کاندیداتوری از حوزه ملایر ثبت‌نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

علی‌اکبر ونائی نخستین داوطلبی بود که روز گذشته برای ثبت‌نام به ستاد انتخابات شهرستان ملایر مراجعه کرد. وی که دارای دکترای زبانشناسی است سابقه ۲۵ سال سابقه مدیریتی را داراست و برای سومین بار است که برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام می‌کند که در دوره نهم در بین کاندیداهای نهایی جای گرفت اما در دوره گذشته رد صلاحیت شد.

,

وی خدمت به کشور، انقلاب و آرمان شهدا را مهم‌ترین هدف خود برای حضور در انتخابات عنوان کرد و گفت: ملایر در حوزه معادن، کشاورزی و سرمایه‌های انسانی بسیار شاخص است اما نتوانسته‌ایم آن‌گونه که باید از آنان استفاده کنیم.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر گفت: به‌عنوان یک شهروند ملایر از عملکرد نمایندگان در دوره‌های قبل راضی نیستم و در شان مردم انقلابی کشور و شهر ملایر کار نشده است.

,

, ,

وی با انتقاد از عملکرد دولت و مجلس در هدر رفتن سرمایه‌های ملی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی دوره دهم در بعد نظارتی بسیار ضعیف عمل کرده است و مردم از عملکرد مجلس فعلی راضی نیستند.

,

ونائی جذب سرمایه و تزریق آن به شهر را یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های خود در برای نمایندگی عنوان کرد و گفت: در هیچ دوره‌ای در ملایر خیلی ضعیف با جذب سرمایه عمل شده است.

,

وی گفت: باید باراهنمایی‌های رهبری و افراد باتجربه روابط خود را با کشورهای منطقه خوب کنیم و ما در نقطه مهمی در دنیا قرارگرفته‌ایم می‌توانیم با استفاده از ترانزیت بین‌المللی درآمدزایی کنیم.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر حضور مردم در انتخابات را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: همه مردم حتی اگر دلخوری داشته در انتخابات حضورداشته باشند و اگر مجلس یازدهم قوی و دانا باشد می‌تواند مشکلات مردم را کم کند و رویه سیاسی من اصول‌گرای اصلاح‌طلب است.

,

محمد سیاوشی یکی دیگر از فرهنگیان شهرستان ملایر یکی دیگر از افرادی بود که در چهارمین روز ثبت‌نام داوطلبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ملایر حاضر شد و ثبتت نام کرد.

,

وی گفت: مجلس در رأس امور و عصاره ملت است و قدم در این راه گذاشته که اگر بتوانیم اقدامی در راستای اعتلای نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و خدمت به مردم ملایر داشته باشم.

,

, ,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر تفکر خود را نزدیک به اصولگرایان دانست و بیان کرد: در کشور قوانینی مختلفی وجود دارد که نیاز به بازنگری است و باید در کمیته خاصی در مجلس شورای اسلامی این انجام شود.

,

وی نحوه نظارت مجلس شورای اسلامی را ضعیف دانست و بیان کرد: وظیفه نماینده تصویب قوانین خوب است و نباید شعار داد.

,

سیاوشی نظارت بر وام‌های اشتغال، توسعه راه‌های شهرستان، توجه به بیکاری، ایجاد کارخانه برای فراوری فراورده‌های انگور، توسعه شبکه‌های بهداشتی و سازمان‌های مردم‌نهاد را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد.

,

وی مبارزه ریشه‌ای با اعتیاد را از مهم‌ترین نیازها در کشور دانست و بیان کرد: کمپ‌هایی در نقاط مختلف ایجادشده است اما این مکان‌ها همچون زندان است و باید در بیمارستان‌ها مکان‌هایی مخصوص با حضور پزشک‌های متخصص در نظر گرفته شود.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر گفت: اگر رد صلاحیت شوم واکنشی نداشته‌ام و شاید به معنی این است که لیاقت نداشته‌ام.

,

احسان علیمرادی مدرس دانشگاه یکی دیگر از کسانی است که در روز چهارم ثبت‌نام خود را تکمیل کرد و مهم‌ترین هدف خود را برای حضور در انتخابات خدمت به وطن و توجه به جوانان عنوان کرد.

,

وی گفت: با توجه به وضعیت شغلی خود و ارتباط مستقیم با جوانان و درک مشکلات آنان در خود دیده که در این حوزه شرکت کنم و سنگی از مشکلات کشور برداشته شود.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر توجه به سازمان‌های مردم‌نهاد را مهم‌ترین اقدام در راستای رفع مشکلات دانست و بیان کرد: این سازمان‌ها بسیار می‌تواند کمک کنند و پل ارتباطی بین جوانان و دولت باشند.

,

وی گفت: ما استعدادهای زیادی در نقاط مختلف کشور داشته که اگر شناخته شوند می‌توانند به کشور کمک کنند و این همان اقتصاد مقاومتی است که رهبر به آن تأکید داشته است.

,

, ,

علیمرادی توجه به جوانان و ارتقا سازمان‌های مردم‌نهاد را مهم‌ترین برنامه خود عنوان کرد و گفت: من پایبند به اصول بوده و نه اصلاح‌طلب و نه اصول‌گرا هستم.

,

وی گفت: ما سرباز اسلام هستیم و اگر تائید صلاحیت شوم به کار خود ادامه داده و در این راه تلاش می‌کنم و اگر هم تائید صلاحیت نشوم بازهم سرباز انقلاب هستم و شاید شرایط لازم برای این کار را نداشته‌ام چراکه این‌یک مسئولیت فوق سنگین است.

,

فرشید بیات مقدم از دیگر افرادی است که به ستاد انتخابات ملایر برای ثبت‌نام کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مراجعه کرد.

,

وی که متولد دهه ۶۰ بوده دارای سابقه مدیریت پروژه مترو شیراز است و ۷ ایستگاه آن را باکار جهادی شش‌ماهه تحویل کارفرما داده است.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر مجلس امروز را فرسوده و پیر دانست و گفت: مجلس ما مجلس پیرمردها است و جوانان باید در میدان حاضر شوند مجلس جوان باید ساخته شود و باید مجلسی بسازیم که تکرار نشود.

,

وی جوان‌گرایی را مهم‌ترین هدف خود عنوان کرد و گفت: متولدین دهه ۶۰ خیلی سختی‌کشیده‌اند و باید صدا و فریادشان شنیده شود و چراکه شرایط به متولدین این دهه خیلی ظلم کرد.

,

, ,

بیات مقدم گفت: بیکاری، تورم، مشکلات ازدواج و بسیاری دیگر از مسائل همه متوجه دهه شصتی‌ها است و همه‌کسانی که می‌توانند کاری انجام دهند باید وارد میدان شوند.

,

وی رویه سیاسی خود را مستقل دانست و بیان کرد: اقتصاد مهم‌ترین نیاز امروز کشور است و اقتصادی فلج ثمره باتدبیر و امید و تکرار کردن مسئولین است و باید اقتصادی پویا در کشور ایجاد شود تا سفره مردم بزرگ‌تر شود.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر گفت: اگر مردم در انتخابات حضور کم‌رنگ داشته باشند کسانی که نباید انتخاب می‌شوند.

,

وی گفت: اگر رد یا تائید صلاحیت شوم به قانون احترام می‌گذارم و از همه مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی و با هر دلخوری دعوت می‌کنم که پای صندوق رأی حاضر شوند و این مسئله وظیفه همه است.

,

محمد احمدوند رئیس سابق آموزش‌وپرورش سامن نیز در روز چهارم و پس از سه روز مراجعه با تکمیل مدارک ثبت‌نام خود را برای کاندیداتوری انتخابات تکمیل کرد.

,

وی که دارای سابقه کاندیدا شدن در دوره دهم را دارد، حضور جوانان در میدان و تغییر درروند قانون‌گذاری‌های مجلس شورای اسلامی را دو هدف اصلی خود عنوان کرد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر گفت: برخی قوانین در کشور امروز خود مشکل‌آفرین هستند و باید در این‌ها با فعالیت و رایزنی تغییر ایجاد کرد.

,

, ,

وی گفت: من هم همانند بسیاری از مردن از کلیت عملکرد مجلس دهم راضی نیستم و روزبه‌روز قوانین در کشور دست و پاگیر تر می‌شود.

,

احمدوند رویه سیاسی خود را مستقل متمایل به اصلاح‌طلبان عنوان کرد و گفت: باید فضایی ایجاد شود که رسانه‌ها آزادی بیان بیشتری داشته باشند.

,

در چهارمین روز دو نفر از بانوان جوان با حضور در ستاد انتخابات ملایر ثبت‌نام خود را تکمیل کردند که نخستین نفر الناز سلیمانی با ۳۱ سال سن بود.

,

وی که دارای مدرک شهرسازی گرایش برنامه‌ریزی و مدیریت شهری مهم‌ترین هدف خود را احقاق حقوق جوانان و بانوان در کشور عنوان کرد.

,

داوطلب ثبت نامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ملایر افزود: من به‌عنوان یک نماینده از قشر جوان وارد این صحنه شدم که بتوانم حقوق جوانان وبانوان و دغدغه‌های آنان را مطرح کنم.

,

وی مهم‌ترین نیاز امروز کشور را حضور جوانان و شکل‌گیری تفکری نو دانست و بیان کرد: چرا ما در بین وزرا یک وزیر جوان داریم و چرا باید میانگین سنی وزرا بین ۶۰ تا ۷۰ سال باشد و این به معنی ناکارآمد بودن است و نیاز است که جوانان وارد عرصه شوند که فکری نو را وارد جامعه کنند.

,

, ,

سلیمانی رویه سیاسی خود را مستقل عنوان کرد گفت: به‌عنوان یک فرد انقلابی درصحنه حاضرشده‌ام و اگر تائید صلاحی شوم باصلابت کار خود را ادامه داده تا نماینده‌های برای جوانان باشم و اگر رد شوم مجدداً این مسیر را در دوره‌های بعد انتخاب می‌کنم.

,

کتایون کارگر آخرین فردی بود که در آخرین لحاظ ثبت‌نام چهارمین روز ثبت‌نام خود را به‌عنوان جوان‌ترین داوطلب ثبت‌نام کرد.

,

, ,

وی که دارای سن ۳۰ سال و ۱۵ روز است به‌عنوان ششمین نفر از قشر بانوان برای کاندیداتوری در ستاد انتخابات ملایر ثبت‌نام خود را تکمیل کرد.

,

در این روز دو نفر بهنام‌های علی حسینخانی و مریم قهری نیز با حضور در وزارت کشور برای حوزه انتخابیه ملایر تکمیل کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه