اخبار داغ

امام جمعه بروجرد:

درگیری‌های قومی از مهم‌ترین مشکلات استان لرستان است

درگیری‌های قومی از مهم‌ترین مشکلات استان لرستان است
امام جمعه بروجرد گفت: درگیری‌های قومی از مهم‌ترین مشکلات استان لرستان است که باید با برنامه‌ریزی ائمه جمعه بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه استان لرستان که در سالن همایش جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: علما جانشینان و وارثان انبیاء هستند و همان رسالتی که انبیای الهی بر عهده داشتند به علما سپرده‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، , .,

وی افزود: هدایت جامعه بشری، پاسداری از مرزهای اعتقادی دینی از وظیفه سنگین علمای دین است که در طول تاریخ اسلام و بعد از غیبت کبری، علما ستارگانی بودند که آسمان بشریت را منور کردند.

,

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: علما انسان‌های بزرگی هستند که اخلاق‌مداری، عالم به علم و دلسوزی از ویژگی‌های آنان است و همیشه دغدغه مردم و دین را دارند و وظایف و رسالت سنگینی بر عهده‌دارند.

,

وی بیان کرد: رهبری پرچمی را برافراشته و امروز نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های مختلف این وظیفه را بر عهده‌دارند و اقداماتی را انجام می‌دهند.

,

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به مشکلات استان لرستان گفت: درگیری‌های قومی از مهم‌ترین مشکلات استان لرستان است که باید با برنامه‌ریزی ائمه جمعه بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم، گرچه مشکلات اعتیاد و بیکاری مشکلاتی است که در کل کشور وجود دارد اما مشکلات قومی و قبیله‌ای مشکل اصلی استان است.

,

وی خاطرنشان کرد: در بروجرد اقداماتی مانند تشکیل گشت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر، راه‌اندازی فروشگاه لباس حجاب و تلاش برای حذف نهار و شام مجالس ترحیم انجام‌شده که باید این اقدامات را در سطح استان نیز انجام دهیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه