اخبار داغ

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

تمام فتنه‌های دنیا زیر سر آمریکا، انگلیس و اسرائیل است

تمام فتنه‌های دنیا زیر سر آمریکا، انگلیس و اسرائیل است
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: هر چه فتنه در دنیا است زیر سر آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی صبح امروز در مراسم معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان که در سالن همایش جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد اظهار داشت: سلام گرم مقام معظم رهبری را به همه شما اهدا می‌کنم، ایشان فرمودند سلام مرا به همه آقایان، خواهران و برادران برسانید و من هم متقابلاً سلام شمارا به ایشان برسانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک, سفیرافلاک, سفیرافلاک,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: در هرزمانی باید یک انسان کامل واسطه فیض باشد، فیض را از خدا بگیرد و به مردم برساند، انبیا و ائمه اطهار(ع) نیز همین کار را می‌کردند و امروز حضرت بقیه‌الله یکی از مسئولیت‌هایشان همین است.

,

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری که از نزدیک خدمت ایشان هستم یکی از برنامه‌های ثابتشان توسل به امام زمان(عج) است.

,

محمدی گلپایگانی تصریح کرد:امروز به این جمله می‌رسیم که از دست ستمکاران و جهان خواران نسل بشریت چه کار کنند؟ اکنون در عراق چه خبر است و چگونه می‌شود که عده‌ای رجاله آنجا جمع شوند و به مرقد شهید مظلوم آقای حکیم جسارت کنند و آنجا را به آتش بکشند، البته موفق هم نشده‌اند؛ فرزندشان به من گفتند یک انفجار کنار مرقد امیر المومنین(ع) شد و پدر روزه‌دار من که عازم زیارت کربلا بود شهید شد.

,

وی خاطرنشان کرد: فرزندشان به من گفتند از جنازه پدرم فقط یک‌بند انگشت باقی ماند، حالا این شهید بزرگوار چه کرده است که باید این‌چنین به او جسارت و اهانت شود، همچنین به اولین نماینده خاص و نائب خاص حضرت مهدی(عج) جسارت کردند در بغداد و آمدند اطراف حرم را به آتش کشیدند.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: این جنایت‌ها را چه کسی بر سر ملت‌ها مسلط می‌کند جز آمریکا؟ به وجود آمده داعش آمریکا است، الآن هر چه فتنه در دنیا است زیر سر آمریکا، انگلیس و اسرائیل است.

,

وی افزود: با ما چرا دشمن هستند؟ مگر ما چه کرده‌ایم؟ جرم ما این است که می‌گوییم خداپرست هستیم، در عراق چنین جنایت‌هایی را کردند و می‌کنند، آن‌ها جنایتکارانی هستند که اولین  اصل زندگی‌شان دشمنی با اهل‌بیت(ع) است.

,

محمدی گلپایگانی عنوان کرد: تشکر می‌کنم از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی کشور که در این کشور اجازه  نفس کشیدن به این‌ها ندادند، این بیداری و هوشیاری که امروز نصیب شده است و این امنیت در قضیه اخیر و آشوبی که ایجاد شد تا یک هفته شاید بیشتر، هرروز در شهر و استان‌های ما جمعیت‌های صدهزارنفری و  میلیونی تظاهرات کردند که به نفع نظام و برای این نظام اظهار وفاداری و جان‌فشانی  کردند که خیلی ارزش دارد.

,

وی بیان کرد: نقشی که مقام معظم رهبری در خواباندن این فتنه و این آشوب داشتند بی‌بدیل بود، اگر فرمایشات ایشان در درس خارج از فقه و آن جملاتی که فرمودند، نبود امروز کشور ما دچار آشوبی می‌شد که معلوم نبود انتها و آخرش چیست.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: برخی افراد ساده‌دل و ساده‌لوح فکر می‌کردند درست می‌گویند، بعضی از علما پشتیبانی کردند و اگر ایشان جلوگیری نمی‌کردند راه به ترکستان می‌رفت.

,

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله از نعمت این نظام مقدس برخوردار هستیم، استان لرستان چون ستاره‌ای درخشان بر تارک این کشور می‌درخشد و هر جا لازم باشد حضور دارند.

,

محمدی گلپایگانی گفت: اگر امروز رهبر معظم انقلاب لب‌ تر کند و از شما مردم استان لرستان یاری بطلبد آیا اقدام نخواهید کرد؟ لرستان دارای ذخائر این‌چنینی و مردمی غیرتمند، شجاع و دلاور است که بارها و بارها امتحان خودشان را در مراحل سخت پس داده‌اند، در جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس بیش از شش هزار و 300 شهید تقدیم کردند.

,

وی اظهار داشت: این مردم با همه مشکلات و گرفتاری‌هایی که دارند وفادار هستند، افتخارات لرستان یکی دو تا نیست؛ یک‌بار حضور آیت‌الله کمالوند رسیدم، عالمی بزرگ و دانشمندی معزز بود، لرستان شخصیت بالایی دارد که سال‌های سال پرچم‌دار زعامت مذهب تشیع بود، آیت‌الله بروجردی در زمان زعامت مطلقه بزرگ‌مردی بود که در رجال بی‌نظیر بودند.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: وی حافظ کل قرآن بود، دانشمندان بزرگی تربیت کرد، شاگردانی تربیت کرد که یکی از برجسته‌ترین آن‌ها حضرت امام(ره) است، بسیاری از شاگردانش مرجع تقلید شدند و ایشان از دنیا رفتند، آیت‌الله بروجردی در توسل به اهل‌بیت(ع) ممتاز بود؛ ایشان افتخار لرستان است و الآن هم برجستگانی وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه