اخبار داغ

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بهار خبر داد؛

ثبت نام ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ

ثبت نام ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ
فرماندار بهار از تکمیل ثبت نام ۱۰ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ تا روز چهارم مهلت ثبت نام از داوطلبین انتخابات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان قنبری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از تکمیل ثبت نام ۱۰ نفر جهت داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بهار و کبودراهنگ تا ساعات پایانی روز چهارم مهلت ثبت نام خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فرماندار بهار  گفت: این تعداد شامل ۹ آقا و یک خانم است که یک نفر در وزارت کشور و بقیه افراد بصورت حضوری در ستاد انتخابات شهرستان ثبت نام کرده اند.

,

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بهار از فعال شدن نرم افزار تلفن همراه ویژه ثبت نام داوطلبان به آدرس اینترنتی www.mor.ir خبر داد و افزود: داوطلبان می توانند با نصب نرم افزار مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود، به روند ثبت نام سرعت بخشیده و با تکمیل پرسشنامه ثبت نامی از طریق این نرم افزار، فایل آن را با مراجعه به فرمانداری، در اختیار کاربران ثبت نام قرار دهند.

,

قنبری ادامه داد: داوطلبان توجه داشته باشند که برای تکمیل فرآیند ثبت نام لازم است با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و فایل مذکور، به محل ثبت نام در ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری مراجعه نمایند.

,

وی بر حضور خبرنگاران در انعکاس اخبار انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور خبرنگاران و انعکاس اخبار انتخاباتی باعث ایجاد شور و نشاط انتخاباتی می باشد و اطلاع رسانی روند برگزاری انتخابات نقش مهمی در آگاه سازی مردم نسبت به اهمیت انتخابات دارد .

,

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بهار خاطر نشان کرد: امیدواریم افرادی که توانایی حضور در انتخابات را دارند وارد این  عرصه مهم سیاسی شوند تا شاهد برگزاری انتخابات پرشوری در سطح شهرستان باشیم .

,

وی در ادامه از انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه فرعی “بخش لالجین” خبر داد و گفت: آقایان علی شیرمحمدی، احمد وجدانی شایسته،  محمود گنجی راد، بابک آذربو، علیرضا چراغی، فرشاد مهرجو و همچنین امیرحسین سلیمانی و احمد محمودی از اهالی و ساکن شهر مهاجران به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

,

قنبری گفت: آقایان علی زارعی، نصراله خسروی، حمیدرضا گرشاسبی، احمد حبیبی و خانم لیلا اکبری را به عنوان اعضای علی البدل منتخب می باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه