اخبار داغ

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

جمهوری اسلامی با جوانان معترض با رأفت برخورد کرده است

جمهوری اسلامی با جوانان معترض با رأفت برخورد کرده است
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: جمهوری اسلامی با جوانان معترض با رأفت برخورد کرده است، این جوانان هم توجه داشته باشند و هدایت شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: در فتنه اخیر اکثر کسانی که شرکت می‌کردند جوانانی بودند که خبر از جایی نداشتند، سر صدای بلند شده بود و این‌ها هم  آمده بودند که خوشبختانه با رأفت اسلامی با آن‌ها برخورد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: این روزها حضرت آقا تأکید کردند بر این مسئله که با رأفت اسلامی برخورد کنید، سروکار ما را سردمداران است، آن‌هایی که اسلحه به دست گرفتند و اموال مردم را غارت کردند و آتش زدند.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: کدام حکومت می‌تواند تحمل کند؛ فرانسه که داد دموکراسی‌اش دنیا را پرکرده است در قضیه تظاهرات پاریس پلیس آنجا چقدر چشم‌ها را کور کرد و کشتند.

,

وی بیان کرد: همین آمریکای جنایتکار چند سال پیش یک فرقه‌ای بود به نام داوودیه که در یک سالن اجتماع کرده بودند در سالن را بستند و همه آن‌ها را زنده‌زنده آتش زدند.

,

محمدی گلپایگانی گفت: جمهوری اسلامی با رأفت برخورد کرده است، این جوانان هم توجه داشته باشند و هدایت شوند، خانواده‌هایشان خوب و محترم هستند که توفیقشان را از خدا می‌خواهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه