اخبار داغ

دبیر ستاد انتخابات استان یزد:

چهار زن برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان یزد ثبت نام کردند

چهار زن برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان یزد ثبت نام کردند
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: تاکنون چهار زن برای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس ثبت نام کرده اند که سه نفر از آن ها از حوزه انتخابیه یزد و یک نفر نیز از حوزه ارکان ثبتنام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سیدمهدی طلائی مقدم  پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد از ثبت‌نام ۷۹ نفر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان یزد خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان این که تاکنون ۷۱ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کرده و ۸ نفر در حال ثبت نام هستند افزود: در حوزه یزد، اشکذر و ندوشن بیشترین تعداد ثبتنامی ها را داریم به طوری که تاکنون ۴۰ نفر ثبتنام نهایی کرده و چهار نفرنیز در حال ثبت نام هستند.

,

دبیر ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: در حوزه انتخابیه اردکان ۶ نفر ثبتنام قطعی و  یک نفر در حال ثبت‌نام، در حوزه تفت و میبد ۱۰ نفر ثبتنام قطعی و یک نفر در حال ثبت‌نام و در حوزه مهریز، بافق و بهاباد، خاتم و ابرکوه ۱۵ نفر ثبتنام نهایی و ۲ نفر نیز در حال ثبت‌نام هستند.

,

طلائی مقدم اذعان داشت: تا کنون چهار زن برای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس ثبتنام کرده اند که سه نفر از آن ها از حوزه انتخابیه یزد و یک نفر نیز از حوزه ارکان ثبتنام کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه