اخبار داغ

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خبر داد:

بارش برف و باران در محورهای 6 استان

بارش برف و باران در محورهای 6 استان
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 6 استان کشور خبر داد و به رانندگانی که قصد تردد در محورهای برف‌گیر و کوهستانی را دارند توصیه کرد، حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل بارش برف جریان دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی تصریح کرد:‌ در محورهای خوی - چالدران در آذربایجان غربی، اسالم - خلخال در گیلان و محورهای اهر - کلیبر، مرند - جلفا و تبریز - اهر در آذربایجان شرقی نیز بارش برف جریان دارد. 
,
 
,
سردار رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و گیلان پرداخت و گفت:‌ در برخی محورهای مازندران و خراسان شمالی نیز باران می‌بارد. 
,
 
,
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌گرفتگی در اکثر محورهای استان خوزستان اشاره و بیان داشت: در برخی محورهای استان زنجان، کرمانشاه، گلستان و خراسان شمالی نیز مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است؛ به رانندگان توصیه می‌شود که با چراغ روشن رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را لحاظ کنند. 
,
 
,
بنابر گزارش فارس، سرهنگ رحمانی به رانندگانی که قصد سفر به معابر کوهستانی و برفگیر را دارند توصیه کرد: تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته و از سالم بودن بخاری خودرو و برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل کنند. 
,
 
,
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: در محورهای خلخال - اسالم و اردبیل - سرعین در استان اردبیل و محور اهر - کلیبر در استان آذربایجان شرقی تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است؛ رانندگان به این نکته توجه داشته باشند و برای تردد در سه محور فوق حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند. 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه