اخبار داغ

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات سیستان وبلوچستان خبر داد:

ثبت نام ۳۸ نفر در چهارمین روز نام نویسی انتخابات مجلس/ ماراتن مجلسی ها ۹۹ نفره شد

ثبت نام ۳۸ نفر در چهارمین روز نام نویسی انتخابات مجلس/ ماراتن مجلسی ها ۹۹ نفره شد
جواد سالارزهی گفت: از ابتدای آغاز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون 99 نفر در سیستان وبلوچستان نام نویسی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد سالارزهی در گفت وگو با عصرهامون افزود: در روز چهارم ثبت نام تعداد 38 نفر با مراجعه به مراکز حوزه های انتخابیه استان برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.
 
وی افزود: در مجموع و با جمع بندی نهایی تا پایان روز چهارم، تاکنون 99 نفر در شش حوزه انتخابیه سیستان وبلوچستان نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده اند که این روند تا پایان ساعت اداری روز 16آذرماه ادامه دارد.

به گفته سالارزهی؛ از میان مجموع ثبت نام کنندگان زاهدان با 36 نفر بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است که در ادامه در حوزه انتخابیه چابهار 17 نفر، خاش و سراوان هر کدام 13نفر و در زابل و ایرانشهر نیز در هر حوزه 10 نفر ثبت نام کرده اند.

 
شایان ذکر است در لیست اسامی ثبت نام کرده نام افرادی همچون حبیب الله دهمرده و علی کرد که هم اکنون نماینده های سیستان و خاش در مجلس شورای اسلامی هستند دیده می شود اما یارمحمدی و درازهی دیگر نمایندگان فعلی زاهدان و سراوان پیشتر به خبرنگار عصرهامون گفته بودند که هنوز هیچ تصمیمی برای ورود مجدد نگرفته و در حال بررسی شرایط هستند.
 
همچنین پشنگ ریگی، حلیمه عالی، سیدباقر حسینی  و باقر کرد که سابقه نمایندگی مردم استان در دوره های گذشته مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارند نیز با حضور در فرمانداری ها ثبت نام خود را نهایی کرده اند. نمایندگان فعلی ایرانشهر و چابهار نیز در سکوت کامل به سر می برند و هیچ خبری از حضور مجدد یا انصراف آنها در دسترس نیست که نتیجه آن در پایان روز 16 آذرماه مشخص می شود.
 
قطعاً ورود دیگر نمایندگان سابقه دار فعلی استان و حضور چهره های جوان تر تقابل خوبی را در این عرصه مهم سیاسی در سیستان وبلوچستان رقم خواهد زد اما بر خلاف پیش بینی ها، حضور بانوان در این انتخابات تاکنون پررنگ نبوده است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه