اخبار داغ

حادثه؛

سقوط پل هوایی عابر پیاده در میدان امام حسین(ع) مشهد/ ۷ نفر مصدوم شدند

سقوط پل هوایی عابر پیاده در میدان امام حسین(ع) مشهد/ ۷ نفر مصدوم شدند
پل هوایی عابر پیاده در میدان امام حسین(ع) مشهد به دلیل برخورد تریلی با پل سقوط کرد و باعث ایجاد ترافیک شدید در این مسیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پل هوایی عابر پیاده در میدان امام حسین(ع) مشهد به دلیل برخورد تریلی با پل سقوط کرد و باعث ایجاد ترافیک شدید در این مسیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

بر اساس اعلام اورژانس و بر اثر این سانحه تا کنون هفت نفر از جمله پنج مرد و دو زن مصدوم و به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل شده‌اند.

, .,

آتشپاد دوم امیر عزیزی، مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد در این خصوص اظهار کرد: پل عابر پیاده در صدمتری مشهد دچار سانحه شده و هم اکنون نیروهای امدادی در محل حضور دارند و در حال امدادرسانی هستند.

, .,

وی افزود: آتش‌نشانان و نجاتگران چندین ایستگاه آتش‌نشانی در حال امداددسانی به مصدومان سانحه سقوط پل عابر پیاده در صدمتری شهر مشهد هستند.

,

امیر عزیزی از تمامی رانندگان خودروهای عبوری در مسیر خواست با توجه به ترافیک شدید محل از ورود به معابر منتهی به محل حادثه در مسیر سپاد به سمت میدان امام حسین(ع) و میدان امام حسین (ع)به سمت میدان سپاد خودداری کنند تا دیگر نیروهای امدادی سریعتر به محل حادثه دسترسی داشته باشند.

, .,

دکتر وفایی نژاد رئیس حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این حادثه ۷ مصدوم در پی داشته است. ۵ نفر از مصدومان آقا و ۲ نفر خانم هستند.

,

وی افزود: مصدومان در حال انتقال به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه