اخبار داغ

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

رسالت نماینده رهبری هدایت‌گری بر اساس گفتمان انقلاب است

رسالت نماینده رهبری هدایت‌گری بر اساس گفتمان انقلاب است
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماینده رهبری در جایگاه هدایتگری کلان در استان بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی است که آثار بزرگی را به‌جای می‌گذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری ظهر امروز در مراسم معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: نام لرستان در صلابت، جوانمردی، علم، معرفت و در محور جهاد و شهادت می‌درخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: مجاهدت، بزرگی، وفاداری و ولایتمداری استان لرستان زبان زد است؛با عنایت رهبر عزیز و عالی‌قدرمان، به حمدالله استان لرستان از نماینده مهدوی بهره‌مند بودند، آیت‌الله میانجی سال‌ها در لرستان منشأ اثر و خدمت بودند که روحشان قرین رحمت خداوند قرار بگیرد.

,

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: به حمدالله حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی این پرچم را به دست گرفتند و در قریب ۱۲ سال منشأ خدمات فراوانی بودند، در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از خادمان نماز جمعه، خدماتشان، حضور پیوسته و پرسودشان در این سال‌ها صمیمانه تشکر می‌کنیم.

,

وی بیان کرد: به حمدالله از بین فضلای استان انتخاب خوبی شد و رهبری این عزیز عالی‌قدر، حجت‌الاسلام شاهرخی را پسندیدند، ویژگی‌های اخلاقی، علمی، سوابق جهادی و نگاه‌های زیبایی که داشتند می‌تواند سرمایه خوبی باشد در این مرحله؛ در آغاز گام دوم با حضور ایشان در جایگاه نماینده رهبری در استان ان شاالله سال‌ها و روزهای خوبی داشته باشند.

,

حاج علی‌اکبری تصریح کرد: نعمت نماز جمعه و نمایندگی ولی‌فقیه در استان، نعمت بزرگی است؛ نماینده رهبری در جایگاه هدایتگری کلان در استان بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی است که آثار بزرگی را به‌جای می‌گذارد.

,

وی خاطرنشان کرد: در وحدت بخشی و هماهنگ‌سازی نیروها و توان‌ها برای رسیدن به آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی که در گام دوم نقشه روشن و در اختیار همه عزیزان است؛ نماینده رهبری پشتیبان حرکت عمومی همه خادمان ملت در استان است که این ظرفیت را باید قدر بدانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه