اخبار داغ

فرماندار شهرستان زنجان خبر داد؛

انتخاب هیئت اجرایی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم

انتخاب هیئت اجرایی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم
فرماندار شهرستان زنجان از انتخاب هیئت اجرایی انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به انتخاب هیئت اجرایی انتخابات در زنجان اظهار کرد: اعضای معتمد برای تشکیل هیئت اجرایی مراحل تایید از شورای نگهبان را طی کرده و امروز هیئت اجرایی انتخابات در زنجان انتخاب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: هیئت های اجرایی به این شکل تشکیل می‌شود که ابتدا 30 نفر از معتمدین مردم از اقشار مختلف باید توسط هیئت اداری که شامل فرماندار مرکز استان، دادستان و مدیرکل ثبت احوال استان انتخاب و به هیئت نظارت معرفی می‌شوند.

,

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه هیئت نظارت ظرف 48 ساعت لیست ارسالی هیئت اداری را برررسی و بعد از احراز صلاحیت به هیئت اداری یا فرمانداری مرکز استان بر می‌گرداند، گفت: اگر بنا به هر دلیلی تعدادی از این 30 نفر تایید نشدند هیئت اداری باید نفرات دیگری را جایگزین و معرفی کند.

,

وی بیان کرد: بعد از تایید نهایی، هیئت اداری و هیئت نظارت هشت نفر از بین این 30 نفر را به عنوان هیئت اجرایی انتخاب می‌کنند.

,

عسگری خاطرنشان کرد: اعضای این هیئت نیز وظایفی از جمله ثبت‌نام، تعیین محل شعبه‌ها، تعیین اعضای شعب، بحث تایید صلاحیتها، صدور اعتبارنامه و غیره را بر عهده دارند.

,

وی با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان تا روز گذشته 38 نفر بود، افزود: ممکن است فردی مراحل ثبت نام خود را در ستاد انتخابات زنجان ثبت کرده اما در وزارت کشور ثبت نشده و به همین دلیل ممکن است آمارها متفاوت باشد که ما این موضوع را این روزها مشاهده کردیم به طوری که روز گذشته تعداد ثبت نام کنندگان ما به 39 نفر رسید اما نفر آخر در وزارت کشور ثبت نشده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه