اخبار داغ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان:

سلیقه‌ای عمل کردن‌ها باعث ایجاد مشکل در انتخابات می‌شود/ همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند

سلیقه‌ای عمل کردن‌ها باعث ایجاد مشکل در انتخابات می‌شود/ همه باید در چارچوب قانون حرکت کنند
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان گفت: اگر مجموعه اجرایی قانون را اجرا کنند هیچ اختلافی بین مجموعه نظارتی و اجرایی پیش نمی آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حسین میرزاپور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع فرآیند ثبت نام کاندیدا ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ثبت نام کاندیدا ها از 10 آذر ماه شروع شده و تا 16 ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از داوطلبینی که همت کرده اند و در مجلس شورای اسلامی شرکت کنند وضعیت خود را با ماده 28، 29 و 30 قانون انتخابات تطبیق دهند ابراز کرد: در صورت داشتن شرایط شرکت در انتخابات در قانون و استعلاماتی که صورت خواهد گرفت  مطالعه کرده تا با مشکل موجه نشوند.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه در آخرین روز های مهلت ثبت نام مجلس شورای اسلامی فرایند ثبت نام شلوغ خواهد شد، تصریح کرد: داوطلبان در این بازه زمانی با مدارک کامل به فرمانداری های حوزه های انتخابیه مراجعه کنند تا باعث کندی در روند ثبت نام نشوند.

,

وی با اشاره به اینکه با توجه به تاکید رهبری تمامی دستگاه ها باید به دنبال اجرای قانون باشند، عنوان کرد: اگر بخواهیم سلیقه ای عمل کنیم و بخواهیم متناسب با تحلیل های شخصی پیش برویم قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

,

میرزاپور با اشاره به اینکه در دستگاه های نظارتی آموزش های تخصصی برای اجرای قانون در انتخابات انجام می شود، ادامه داد: در هر جایی که مسئولین نظارتی در قانون ابهامی دارند حتما با مسئولین بالا تر از خود هماهنگ می کنند.

,

وی بیان اینکه اگر مجموعه اجرایی نیز قانون را اجرا کنند هیچ اختلافی بین مجموعه نظارتی و اجرایی پیش نخواهد آمد تاکید کرد: با همدلی و همفکری و هم افزایی و در کار هم بودن یک انتخابات در شان مردم را اجرا خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه