اخبار داغ

رئیس بهزیستی تربت حیدریه:

معابر شهری تربت حیدریه برای معلولان مناسب‌سازی نشده است

معابر شهری تربت حیدریه برای معلولان مناسب‌سازی نشده است
رئیس اداره بهزیستی تربت حیدریه با بیان اینکه معابر شهری تربت حیدریه برای معلولان مناسب‌سازی نشده است، گفت: از مسئولان دستگاه‌ها و اعضای کمیته مناسب سازی خواسته شد تا در حرکتی نمادین مسیر کوتاهی را با ویلچر یا با اعصای سفید حرکت کنند که متاسفانه با وجود اعلام آمادگی تمام دستگاه‌ها، اما برخی مدیران مربوطه غایب بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ زهره اقبال نیا رییس اداره بهزیستی تربت حیدریه ظهر امروز در حاشیه پویش پیمایش مسیرهای پرتردد شهری با ویلچر، عصای نابینایان و چشم‌بند به خبرنگاران گفت: اکنون در حال حاضر شهرستان 2 هزار 211 معلول داریم که هزار و 678 نفرشان معلول جسمی حرکتی و بقیه معلول نابینا و کم‌بینا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: البته رقم دقیق افراد معلول این خطه به دلیل فقدان پرونده در این اداره هنوز مشخص نیست.

,

اقبال نیا، هدف اجرای پویش را جلب توجه مسوولان و به خصوص اعضای کمیته مناسب سازی تربت حیدریه عنوان و اظهار کرد: متاسفانه غالب معابر شهری و حتی عابربانک های این خطه برای استفاده معلولان مناسب سازی نشده است.

,

و تعداد اعضای کمیته مناسب سازی را هفت دستگاه اعلام کرد و گفت: ریاست کمیته با فرمانداری می‌باشد و سایر اعضا شامل اداره های بهزیستی، مسکن‌وشهرسازی، شورای‌‌اسلامی‌شهر، شهرداری، بنیاد شهید و امورایثارگران و نیز آموزش و پرورش می باشند.

,

رئیس بهزیستی تربت حیدریه گفت: امروز از مسوولان دستگاه‌های مربوطه خواسته شد تا در حرکتی نمادین مسیر کوتاهی را با ویلچر یا با اعصای سفید حرکت کنند که متاسفانه با وجود اعلام آمادگی تمام دستگاه‌ها، اما برخی مدیران مربوطه غایب بودند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه