اخبار داغ

رئیبس قوه قضائیه:

بارها اعلام کردیم از مدیر جسوری که تحریم ها را دور می زند حمایت می کنیم

بارها اعلام کردیم از مدیر جسوری که تحریم ها را دور می زند حمایت می کنیم
رئیس قوه قضائیه گفت: بارها اعلام کردیم و باز هم می گوییم که از مدیر شجاع و جسوری که از کارآفرینان حمایت می کند و تحریم ها را دور می زند حمایت می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دیدار با فعالان اقتصادی، کارآفرینان و صنعتگران استان اصفهان اظهارکرد: دشمن به دنبال اخلال در عرصه اقتصادی کشور است که حضور کارآفرینان این توطئه ایجاد نا امنی اقتصادی برای مردم و از رونق انداختن تولید را در کشور نقش بر آب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیبس قوه قضائیه با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در رابطه با فعالیت های اقتصادی درسی برای همه دولتمردان و مسئولان است، گفت:  اگر به منشوری که در سخنان رهبری بود دقت کنیم، وظیفه همه مشخص شده و جایی برای سخن دیگری نیست و حجت برای همه تمام شده است.

,

وی اقدام و عمل را وظیفه همه دانست و گفت: دولت باید امر تولید را براساس قوانین و مقررات تسهیل کند، وقتی صحبت از جنگ اقتصادی می شود، تولیدکنندگان افسران این جنگ هستند و مقررات هم نباید مربوط به شرایط عادی باشد.

,

رئیسی به ضرورت متناسب سازی مقررات با شرایط فعلی اشاره کرد و گفت: باید همه غل و زنجیرهایی که در عرصه تولید مانع ایجاد می کند را از پیش پای تولیدکننده برداشت و این کار نیازمند اقدام و عمل است.

,

رئیس دستگاه قضا ادامه داد: شورای گفتگوی استان و اتاق بازرگانی که نمایندگی از اصناف دارند می تواند نقش مهمی در تسهیل کار تولید و رفع موانع داشته باشد و این نکته مهم است که این شوراها نباید در حد یک نشست و برخاست باشد و مصوبات قابل اجرا داشته باشد تا آکرآفرین در عمل احساس تسهیل در تولید کند.

,

وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولید از طریق اعطای تسهیلات بانکی، عنوان کرد: یک کارآفرین برای این که بتواند از تسهیلات به خوبی استفاده کند باید نظام پولی کشور و بانک ها این کار را آسان کنند و به جای این که تسهیلات به دلالی کمک کند به تولید کننده کمک کند.

,

رئیسی تصریح کرد: کشاورزان شب گذشته از دلال ها گلایه داشتند که پول های زیادی می گیرند، حق العمل جاجایی کالا اصولی است نه این که دلالی بشود، سازمان های حمایت از تولید و مصرف باید همین موارد را تنظیم کنند.

,

کار اقتصادی نیاز به امنیت دارد

, کار اقتصادی نیاز به امنیت دارد, کار اقتصادی نیاز به امنیت دارد,

قاضی القضات کشور بهترین کمک کننده برای برخورد با اخلال گران را فعالان اقتصادی دانست و گفت: کار اقتصادی نیاز به امنیت دارد، هر گونه فساد و ناامنی در امر تولید اخلال ایجاد می کند.

,

وی با بیان اینکه فعالان اقفتصادی اولین مدعیان برخورد با اخلال هستند، اظهار کرد: پیرامون بروکراسی اداری، حق با تولیدکنندگان است، هیچ تولید کننده و فعال اقتصادی و هیچ کاسبی آمادگی برای رشوه دادن ندارد مگر با بروکراسی اداری مواجه شود که بخواهد کار دو روزه را دو ماهه انجام دهد.

,

رئیسی ادامه داد: در صورتی که مجوزها در زمان خودش صادر شود تولید کننده دست به کار ناخوشایندی برای دریافت مجوز نمی زند.

,

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه امروز تولیدکنندگان باید از 70 خان عبور کنند تا مجوزهای تولید را بگیرند، تصریح کرد: باید راه ها تسهیل شود و لذا تسهیل تولید باید مهمترین اقدام شوراها و ستادها باشد تا کارآفرینان موانعی در کار نداشته باشند.

,

بارها اعلام کردیم از مدیر جسوری که تحریم ها را دور می زند حمایت می کنیم

, بارها اعلام کردیم از مدیر جسوری که تحریم ها را دور می زند حمایت می کنیم, بارها اعلام کردیم از مدیر جسوری که تحریم ها را دور می زند حمایت می کنیم,

وی تاکید کرد: بارها اعلام کردیم و باز هم می گوییم که از مدیر شجاع و جسوری که از کارآفرینان حمایت می کند و تحریم ها را دور می زند حمایت می کنیم.

,

رئیسی با بیان اینکه به همکاران خود در سراسر کشور گفتم که تلاش کنند کوچک ترین وقفه ای در تولید ایجاد نشود، عنوان کرد: رونق تولید در همه مراحل خود مأموریت خاصی دارد و ما در قوه قضاییه هم باید به ماموریت خود عمل کنیم.

, رئیسی با بیان اینکه به همکاران خود در سراسر کشور گفتم که تلاش کنند کوچک ترین وقفه ای در تولید ایجاد نشود، عنوان کرد: رونق تولید در همه مراحل خود مأموریت خاصی دارد و ما در قوه قضاییه هم باید به ماموریت خود عمل کنیم,

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باید از نظرات متخصصان در همه موارد استفاده کرد، عنوان کرد: به قضات اعلام کردم شنیدن حرف متخصص خلاف استقلال قاضی نیست بلکه به کشف حقیقت کمک می کند؛ اگر فعال اقتصادی درباره پرونده ای به قاضی مشاوره بدهد باید مورد استقبال قرار بگیرد، این کار به کشف حقیقت برای تصمیم گیران کمک می کند.

, رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باید از نظرات متخصصان در همه موارد استفاده کرد، عنوان کرد: به قضات اعلام کردم شنیدن حرف متخصص خلاف استقلال قاضی نیست بلکه به کشف حقیقت کمک می کند؛ اگر فعال اقتصادی درباره پرونده ای به قاضی مشاوره بدهد باید مورد استقبال قرار بگیرد، این کار به کشف حقیقت برای تصمیم گیران کمک می کند,

وی خطاب به استاندار اصفهان گفت: استاندار در جلسات خود مشکلات مالیاتی را بشنوند و حل کند؛ با حضور وزارت اقتصاد دارایی و سازمان مالیاتی، سخن این افراد را بشنونید و اشکالات در بی عدالتی های مالیاتی را بررسی کنید تا مشکلات کار مشخص شود.

, وی خطاب به استاندار اصفهان گفت: استاندار در جلسات خود مشکلات مالیاتی را بشنوند و حل کند؛ با حضور وزارت اقتصاد دارایی و سازمان مالیاتی، سخن این افراد را بشنونید و اشکالات در بی عدالتی های مالیاتی را بررسی کنید تا مشکلات کار مشخص شود.,
وی با بیان اینکه برخی از ترک فعل‌ها خسارت‌های جبران ناپذیری دارد، گفت: گاهی یک مدیر کار خود را در زمان مشخصی انجام نمی‌دهد، برخی از ترک فعل‌ها خسارت بارتر از انجام فعل‌ها است و در زمان مناسب کار به درستی انجام نمی‌گیرد.
,
 
,
رئیس قوه قضائیه بیان کرد: باید به مالیات به صورت عادلانه توجه شود، البته در استانداری اصفهان این موضوع مطرح و سخنان کارآفرینان شنیده شد که به آن‌ها با وجود بی‌عدالتی‌ها باید توجه شود، در راستای این موضوع باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سر لوحه کار خود قرار دهیم.
,
 
,

وی با بیان اینکه شورای حل اختلاف اقتصادی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، تصریح کرد: این شورا باید با حضور پیشکسوتان و کارآفرینان ایجاد شود که اختیار قانونی در صلح و سازش دارند، مسائل بین کارآفریمان و پیشکسوتان باید با کدخدامنشی و ریش سفیدی حل شود تا مشکلات به دادگاه‌ها کشیده نشود.

, وی با بیان اینکه شورای حل اختلاف اقتصادی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، تصریح کرد: این شورا باید با حضور پیشکسوتان و کارآفرینان ایجاد شود که اختیار قانونی در صلح و سازش دارند، مسائل بین کارآفریمان و پیشکسوتان باید با کدخدامنشی و ریش سفیدی حل شود تا مشکلات به دادگاه‌ها کشیده نشود.,

 رئیس دستگاه قضا خاطرنشان شد: اطاله دادرسی هم نکته مهمی است که فقط موضوع دادرسی را درگیر نمی کند، بلکه هم تولید و هم صدها کارگر مشکل پیدا می کنند؛ مدیر کل دادگستری استان وعده داده است، دادرسی را کوتاه تر کند و مبنا بر گزارش ارائه شده، فعالیت های خوبی در این زمینه انجام شده است.

,  رئیس دستگاه قضا خاطرنشان شد: اطاله دادرسی هم نکته مهمی است که فقط موضوع دادرسی را درگیر نمی کند، بلکه هم تولید و هم صدها کارگر مشکل پیدا می کنند؛ مدیر کل دادگستری استان وعده داده است، دادرسی را کوتاه تر کند و مبنا بر گزارش ارائه شده، فعالیت های خوبی در این زمینه انجام شده است,  , .,

وی با بیان اینکه قاچاق خنجری بر رونق تولید است، اظهار کرد: زمانی که از قاچاق صحبت می شود، منظور قاچاق سازمان یافته و به صورت کانتینری است. ممنوع شدن واردات کالایی که در داخل تولید می شود هم از مسائل ضروری است و باید تولید کننده بداند واردات بی رویه تولید او را بی رونق نمی کند..

, وی با بیان اینکه قاچاق خنجری بر رونق تولید است، اظهار کرد: زمانی که از قاچاق صحبت می شود، منظور قاچاق سازمان یافته و به صورت کانتینری است, ممنوع شدن واردات کالایی که در داخل تولید می شود هم از مسائل ضروری است و باید تولید کننده بداند واردات بی رویه تولید او را بی رونق نمی کند.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه