اخبار داغ

فرماندار قوچان خبر داد؛

پیش بینی 215 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج

پیش بینی 215 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج
فرماندار قوچان گفت: طبق پیش بینی های اولیه وزارت کشور و باتوجه به تجربه انتخابات سال های گذشته، برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، 161 شعبه اخذ رای در قوچان و 54 شعبه اخذ رای در فاروج پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، هادی رجائی نیا، فرماندار قوچان عصر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل فرمانداری این شهرستان گفت: دستور آغاز فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری از مدتی پیش صادر شده است و شهرستان قوچان در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان به عنوان حوزه فرعی و در انتخابات مجلس به عنوان حوزه اصلی شناخته شده و سه حوزه فرعی از جمله خبوشان و باجگیران نیز در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اعضای هئیت اجرایی و هئیت نظارت نیز مشخص شده است، افزود: طبق پیش بینی های اولیه وزارت کشور و باتوجه به تجربه انتخابات سال های گذشته، برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،  161 شعبه اخذ رای در قوچان و 54 شعبه اخذ رای در فاروج پیش بینی شده است.

,

وی ادامه داد: 20 دستگاه امنیتی، اجرایی و انتظامی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دخیل خواهند بود و همچنین دو هزار و 850 نفر به عنوان عوامل برگزاری انتخابات حضور خواهند داشت.

,

فرماندار قوچان با بیان اینکه آسیب شناسی انتخابات انجام شده و تمام پیش بینی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: تا زمانی که در این شهرستان باشم از ظرفیت تمام کاندیداهایی که احساس مسئولیت کرده و در انتخابات حضور پیدا کرده اند برای توسعه و آبادانی شهر استفاده خواهم کرد.

,

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان روز ثبت نام ها حدود 35 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج ثبت نام کنند، تصریح کرد: باتوجه به تجربه این شهرستان در برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و در صورت تایید شورای نگهبان برای برگزاری الکترونیکی انتخابات، شهرستان قوچان این آمادگی را دارد که انتخابات را طبق قانون بصورت الکترونیکی برگزار کند.

,

وی در پاسخ به سوالی پیرامون تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها نیز یادآور شد: از چند ماه قبل تمام تحرکات انتخاباتی کاندیداها را رصد کرده و حدود چهار مورد را نیز به دستگاه ها و نهادهای ذیربط برای پیگیری های قانونی ارسال کرده ایم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه