اخبار داغ

سفیر سابق ایران در لیبی:

هدف استکبار جهانی از ایجاد داعش مقابله با تفکر بسیجی بود

هدف استکبار جهانی از ایجاد داعش مقابله با تفکر بسیجی بود
ملک حسین اکبری:استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با پدید آوردن داعش به دنبال نابودی بسیج بودند ولی چیزی که باعث شد در نهایت داعش شکست بخورد الگوپذیری بسیج از حادثه عاشورا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ ملک‌حسین اکبری سفیر سابق ایران در کشور لیبی و معاون سازمان بیداری اسلامی در یادواره شهدای کوی رودکی و طالقانی شهر اراک که در مسجد امام حسین(ع) برگزار شد با بیان اینکه هر گروهی که به جبهه های جنگ می آید با توجه به اعتقادات خود می جنگد، گفت: حتی رژیم صهیونیستی، آمریکایی ها و گروه تروریستی داعش نیز با توجه به اعتقادات خود به جنگ با سایر گروه ها و احزاب می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,
دفاع مقدس نسیمی از حادثه کربلاست
, دفاع مقدس نسیمی از حادثه کربلاست,
 
,
وی افزود: در کنار تفکر های منحط جبهه غربی-عبری-عربی، تفکر بسیجی متولد شد. این تفکر در دفاع مقدس تبلور پیدا کرد که البته کل دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران نسیمی از حادثه عاشوراست.
,
 
,
اکبری با اشاره به اینکه تمام نیروهای مسلح دنیا در مقابل تفکر بسیجی درمانده شده اند، تصریح کرد: به همین دلیل آمریکایی ها در صدد ایجاد گروهی برآمدند تا در مقابل بسیج قد علم کند و بتواند این گروه مردمی را نابود کند.
,
الگوگیری از حادثه کربلا علت برتری بسیج در مقابل داعش
,
 
,
وی افزود: این گروه داعش نامگذاری شد و توانست برای چند سالی در غرب آسیا قدرت نمایی کند ولی در نهایت در مقابل تفکر بسیج به شکست محکوم شد و این شکست به خاطر آن بود که بسیج الگو و شاخص داشت ولی آنان الگویی نداشتند و الگوی بسیج حادثه کربلا بود که در نهایت باعث شد تا این تفکر داعش را هم شکست دهد.
,
 
,
هدف استکبار جهانی از ایجاد داعش مقابله با تفکر بسیجی بود
, هدف استکبار جهانی از ایجاد داعش مقابله با تفکر بسیجی بود,
 
,
سفیر سابق ایران در لیبی با بیان اینکه همه بشر به افق ظهور نگاه می کند، تصریح کرد: اما حزب شیعه نگاهی بسیار عمیق تر به این قضیه دارد. استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال نابودی تفکر بسیجی است تا بتواند با نابودی آن زندگی راحت تری در دنیا داشته باشد. این در حالی است که با وجود تفکر بسیجی زندگی راحت تری برای تمام مردم دنیا ایجاد خواهد شد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: قطعا دشمنان هیچگاه دست از خباثت خود بر نخواهند داشت و فشارها بیشتر هم می شود. البته در طرف مقابل ما هم دست از این تفکر برنداشته و این تفکر را در جای جای دنیا گسترش خواهیم داد که از جمله آن می توان به حشد الشعبی، حزب الله لبنان، حوثی های یمن و ... اشاره کرد.
,
 
,
جوانان تربیت شده در مسجد، وظیفه خود را می دانند
, جوانان تربیت شده در مسجد، وظیفه خود را می دانند,
 
,
همچنین سردار صادقی از یادگاران دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: جوانانی که در مساجد تربیت می شوند وظیفه خود را به خوبی می دانند و در فتنه های زمانه از ولی خود عقب نمانده و از او جلو هم نمی زنند. به همین دلیل است که مقام معظم رهبری هم در سخنرانی اخیر خود بر تقویت بسیج مساجد تاکید کردند.
,
 
,
وی ادامه داد: هر اتفاقی برای کشور اتفاق بیوفتد دیگر هرگز حوادث دوران دفاع مقدس اتفاق نخواهد افتاد. چرا که تبعیت رزمندگان دفاع مقدس از ولایت به جوانان امروز منتقل شده و قطعا در حوادث پیش رو هم دشمن را زمین‌گیر خواهیم کرد.
,
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی علیه جوانان کشور، گفت: در مقابل این جنگ نرم دشمن که به بیان رهبر انقلاب دشوار تر از جنگ سخت است، باید بتوان جوانان را در مساجد تربیت کرد تا بتوان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن دوام آورد.
,
 
,
یادگار دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا الگوی نسل جوان هستند، تصریح کرد: شهدا افرادی بودند که راه درست را از غلط تشخیص دادند و با تبعیت از ولی فقیه تا جایی پیش رفتند که در نهایت لایق شهادت شدند.
,
 
,
وی افزود: باید عاملی که باعث شد تا شهدا به این درجه برسند را بررسی کرد و آن را به نسل های امروز منتقل کرد تا جوانان ما بدانند می توان به آن مقامات دست یافت و برای آن تلاش کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه