اخبار داغ

مشق عشق؛

دانش‌آموزی که با صحبت‌های معلم راهی جبهه شد

دانش‌آموزی که با صحبت‌های معلم راهی جبهه شد
بسیجی شهید روح اله گودرزی مشق ایثار و شهادت را به دانش‌آموزانش آموخت و در سال 65 در بمباران هوایی حاج عمران آسمانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک از شهدا نوشتن سخت است، شهدایی که همه اخلاص و تقوا در آنها جمع بود و روزگاری که دشمنان چشم طمع به این کشور دوخته بودند، رزمندگان سینه سپر کرده و در مقابل دشمن ایستادند واجازه ندادند به اهداف خود برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

دوران دفاع مقدس دوران پر افتخار ملت ایران است، هشت سال فراموش نشدنی که جوانان و نوجوانان این سرزمین با هر سن و سالی به ندای امام(ره) لبیک گفته و بر خود تکلیف می دانستند که در جبهه ها حاضر شوند و دشمن را وادار به تسلیم کنند.

,

در حالی که بسیج تازه شکل گرفته بود و نوپا، اما رزمندگان زیادی از بسیج راهی میدان نبرد با دشمن می شدند و در کل کشور ۹۲ هزار بسیجی در دوران دفاع مقدس برای دفاع از ارزشها و وطن جان خود را تقدیم کردند.

,

از شهرستان بروجرد ۱۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده است که از این تعداد ۳۵۰ بسیجی به شهادت رسیدند، بسیجیانی که هر کدام در جنگ تحمیلی با هر شغل و وظیفه ای به میدان رفتند و بسیاری از آنها به شهادت رسیدند.

,

اعزام بسیجی شهید روح الله گودرزی به جبهه در سال ۶۰

, اعزام بسیجی شهید روح الله گودرزی به جبهه در سال ۶۰, اعزام بسیجی شهید روح الله گودرزی به جبهه در سال ۶۰,

در همین راستا گفت و گویی با همسر یکی از شهدای بسیجی شهرستان بروجرد داشتیم. فریده مهرابی همسر شهید روح اله گودرزی در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: شهید روح اله گودرزی از سال ۶۰ تا ۶۵ به عنوان معلم در مدارس خدمت کرد، در طول این پنج سال چند بار به جبهه ها به صورت نیروی بسیجی اعزام شد.

,

وی افزود: در اول زندگی مشترک خواب دیده بودم که به شهادت می رسد اما هیچگاه برای اعزام شهید گودرزی به جبهه ها مخالفت نمی کردم تا جایی که خودم هم آرزو داشتم جبهه را ببینم.

,

همسر شهید گودرزی افزود: شهید گودرزی معلم مقطع دبیرستان بود و برای دانش آموزان از شهادت و ایثار و فداکاری سخن می گفت و سخنان این شهید آنقدر اثرگذار بود که یکی از دانش آموزان همان مدرسه بعد از سخنان معلم راهی جبهه شد و به شهادت رسید.

,

شهادت شهید گودرزی در بمباران هوایی حاج عمران

, شهادت شهید گودرزی در بمباران هوایی حاج عمران, شهادت شهید گودرزی در بمباران هوایی حاج عمران,

وی عنوان کرد: شهید گودرزی و شهید دانش آموز، احسان مطیعی به شهادت رسیدند که شهید گودرزی در سال ۶۵ در بمباران هوایی حاج عمران به شهادت رسید.

,

همسر شهید گودرزی بیان کرد: شهید گودرزی تنها یک فرزند پسر داشت که در زمان شهادت پدر چهار ساله بود؛ شهید عشق به امام(ره) داشت و با توکل به خدا و ایمان قوی در جبهه ها حاضر شدند و به شهادت رسیدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه