اخبار داغ

جزئیات پنجمین روز نام نویسی انتخابات؛

ثبت نام 186 داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز

ثبت نام 186 داوطلب برای نمایندگی مجلس در استان البرز
پنجمین روز از ثبت نام داوطلبان مجلس با نام نویسی ۷۳ نفر از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و حوزه انتخابیه شهرستانهای ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، پنجمین روز ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان البرز نیز در حالی به پایان رسید، که نور محمد فردی رئیس ستاد انتخابات استان در تشریح آمار ثبت داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: "در طول ۵ روز مجموعا ۱۸۶ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در البرز ثبت نام کردند، که از این تعداد ۳۲ نفر زن و ۱۵۴ نفر مرد می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
امروز نیز در استان البرز ۷۳ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که از این تعداد  ۶۲ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و ۱۱ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان بوده  اند که از این تعداد ۱۱ نفر زن و ۶۲نفر مرد می باشند.
,
 
,
, ,
 
,
از نظر سطح سواد ۳ نفر دکتری و ۶۷ نفر فوق لیسانس، 3 نفر دارای مدرک لیسانس می باشد و از نظر سوابق کاری ۳۶ نفر کارمند،  بازنشسته ۷ نفر، فرهنگی ۴ نفر ، آزاد ۴ نفر، ۱ نفر پزشک، 1 و ۳۱ نفر سایر مشاغل می باشند، همچنین در این پنج روز از تعداد ۱۸۶ ثبت نامی ۸۳ درصد را مردان و ۱۷ درصد ثبت نامی را زنان به خود اختصاص دادند.
,
 
,
و اما آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج امروز از سایت فرمانداری کرج بازدید به عمل آورد و در جریان حضور در محل ثبت نام کاندیداهای مجلس گفت: "ما در آستانه برگزاری چهلمین سال انتخابات هستیم و به واسطه تمام دشمنی هایی که معاندان علیه نظام و انقلاب دارند و جنگ روانی که راه انداخته اند برای اینکه نشان بدهند مردم خسته شده اند و به دنبال انقلاب نیستند، انتخابات پیش رو بسیار حساس است. 
,
 
,
همه ماوظیفه داریم تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای شاهد باشیم، فضا را باید آرام نگاه داشت و با روشی که انقلاب در قالب مردم سالاری دینی فراهم کرده است و در نظام اداری کشورها سابقه نداشت، 40 سال با قدرت فضای انتخاباتی با قدرت در حال انجام است. 
,
 
,
, ,
 
,
امسال هم انشالله مردم با توان کامل یکبار دیگر انسجام و وحدت خود را نشان خواهند داشت زیرا انتخابی سرنوشت ساز برای اداره جامعه در استانه گام دوم انقلاب در پیش رو داشته و نیاز به افرادی با قابلیت های علمی و عملی خواهیم داشت، یعنی کسانی که اعتقاد راسخ به ارزش های انقلاب اسلامی و پایبندی به احکام اسامی داشته باشند. 
,
 
,
منتخبین مجلس باید جوان باشند و به شعار ما می توانیم معتقد بوده و نسبت به غرب و استکبار زاویه داشته و نگاهشان به درون باشد تا بتوانند مشکلاتی که پیش روی نظام است با وضع قوانین مترقی، عالی و بر اساس مبانی دینی و اسلامی و نظارت بر دستگاه ها کار خود را به خوبی انجام بدهند تا شاهد رشد و شکوفایی کشور باشیم. 
,
 
,
شایان ذکر است مهلت قانونی فرایند ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 16 آذر ماه پایان می یابد.
 
 
 
انتهای پیام/
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه