اخبار داغ

اعلام عزای عمومی در استان کردستان

اعلام عزای عمومی در استان کردستان
در پی حادثه دلخراش انفجار در تالار عروسی سقز و جان‌باختن ۱۱ نفر از هم‌وطنان, امروز جمعه عزای عمومی در استان کردستان اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی حادثه دلخراش انفجار در تالار عروسی شهرستان سقز و جان‌باختن 11 نفر از هم‌وطنان, یک روز عزای عمومی در استان کردستان اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استاندار کردستان اعلام کرد: حادثه دردناک پنجشنبه شب (چهاردهم آذر ماه) در سقز که منجر به جانباختن و زخمی شدن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان در آن شهرستان شد, بدون شک یکی از تلخ‌ترین حوادث چند سال اخیر به شمار می‌رود.

,

بهمن مرادنیا با تسلیت به خانواده داغ دیده جان‌باختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه دلخراش، روز پانزدهم آذرماه 98 را در استان عزای عمومی اعلام کرد.

,

وی تاکید کرد: همه مراکز درمانی تمام تلاش خود را برای مداوای مصدومان بکار گرفته و ارگان‌ها و نهاهای ذیربط تمام ابعاد قضایا را بررسی و علت روی دادن این حادثه دردناک به اطلاع عموم مردم عزیز استان برسد.

,

استاندار کردستان گفت: از درگاه خداوند سبحان برای همه جانباختگان غفران الهی و برای مصدومان طلب شفای عاجل دارم.

,

 انفجار کپسول گاز در یک تالار جان 11 نفر را گرفت

,  انفجار کپسول گاز در یک تالار جان 11 نفر را گرفت,  انفجار کپسول گاز در یک تالار جان 11 نفر را گرفت,

حسین خوش‌اقبال, معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تشریح جزئیات این حادثه و تسلیت به همه مردم و حادثه‌دیدگان اظهار داشت: متاسفانه بر اثر حادثه آتش‌سوزی در یک تالار عروسی در سقز, 11 کشته و 38 نفر زخمی شده‌اند.

,

وی با بیان اینکه دلیل اولیه این حادثه, بر اثر پارگی شلینگ گاز متصل به بخاری و انفجار گاز بود, گفت: حاضران به‌دلیل ترس, به طرف درهای خروجی هجوم برده و تعداد زیادی زیر دست و پا مانده و جان خود را از دست داده‌اند.

,

خوش‌اقبال افزود: متاسفانه دو نفر از افراد فوتی پسر 4 تا 8 ساله, دو نفر دختر 4 تا 8 ساله, پنج نفر خانم 35 تا 60 ساله بودند.

,

وی اظهار کرد: 8 آمبولانس از سقز, دو آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس از سنندج, دو آمبولانس از دیواندره,  سه آمبولانس از بانه و 5 آمبولانس از آذربایجان غربی همراه با نیروهای امدادی به محل اعزام شده‌ و پرسنل, پزشکان و متخصصان تمام بیمارستان‌های سقز, کوثر و توحید سنندج, بانه, دیواندره, بوکان, مهاباد و میاندوآب در آماده‌باش کامل هستند.

,

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: هیچ مشکل امنیتی در محل روی نداده و ابعاد دقیق این حادثه پس از بررسی‌های نهایی, مجددا از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه