اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پایه‌های میز مسئولان بر دریای خون شهدا قرار دارد

پایه‌های میز مسئولان بر دریای خون شهدا قرار دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مسئولان ما باید قدر این خون‌ها را بدانند و در هر کرسی، میز و پستی که دارند آگاه باشند که پایه میز آن‌ها روی دریایی از خون قرار دارد که اگر یک ریال از بیت آمال را بیهوده مصرف کند یا اشرافیت بر حکومت و حکام ما حاکم شود مدیون هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی پنجشنبه شب در یادواره شهدای تازه‌آبادکلا نکا با اشاره به اینکه باید ماجرای شهیدان و خاطره آن‌ها را بشنویم، دم به دم بازگو کنیم و بخوانیم، اظهار کرد: این یادواره‌ها زمینه‌ای است برای زنده نگه داشتن نام، خاطره و فداکاری شهید تا  بازخوانی و تجدید خاطره شود.

وی افزود: دست‌هایی هم در کار بود که حتی از روی تابلوهای کوچه و خیابان‌ها کلمه شهید را از کنار اسم شهدا بردارند که با هوشیاری مردم و ابراز احساسات مردمی، آن دست‌هایی که حساسیت جامعه را می‌خواست تست کند فهمیدند که جامعه ما شهید فراموش‌کن نیست و برای همیشه شهیدان خود را احترام کرده به یاد دارد و تجلیل می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادواره‌ها را از جهت زنده نگه داشتن احساسات شهید‌دوستی در ملت بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در این مراسمات سالی یک بار خاطره شهدا مرور شود که در آن سن و سال آغوش پر مهر خانواده، فرزند، پدر و مادر و را رها کردند و رفتند که واقعاً ناجوانمردی و بی‌انصافی است اگر آن‌ها را فراموش کنیم.

این مسئول برخورداری از یک خشم مقدس را حاصل زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و اضافه کرد: اولین نتیجه این است که همه بدانند خشم ما نسبت به آمریکا و عوامل آن یک خشم مقدس است ما را متهم به خشونت‌گرایی نکنند البته که خشونت نابجا بد است اما در جایی که کسی قصد جان و ناموس ما را دارد باید دفاع کرد و از متهاجم خشمگین شد که اینجا خشم ما مقدس است بنابراین مرگ بر آمریکای امروز ما در اثر خشم مقدس و شعار لازم کشور است.

وی آشوبگران را در حوادث چند هفته اخیر سگ‌های حار تربیت شده آمریکا  و بدتر از داعش توصیف کرد و گفت: دشمنان همین یکی دو هفته پیش می‌خواستند مملکت ما را به سقوط بکشند اما خداوند کید و مکر آن‌ها را با درایت و تدبیر رهبری و بصیرت ملت ایران به خودشان برگردانده است.

* ختم غائله بنزین با درایت رهبری و همراهی مردم
محمدی لائینی تلاش برای حفظ خون شهدا را دومین اثر چنین محافلی دانست و تصریح کرد: شهدا برای حفظ نظام مقدم اسلامی و ولایت فقیه که یادگار امام حسن عسکری  و اهل بیت است به دستور ولایت رفتند که اگر نمی‌رفتند و شهید نمی‌شدند این امنیت را ما نداشتیم و اگر خونشان را به باد دهیم، آه شهدا می‌گیرد.

وی افزود: اگر شهدای امنیت نبودند این آشوبگران فتنه بدتر از سوریه برای ما پیش می‌آوردند و مسئولان ما باید قدر این خون‌ها را بدانند و در هر کرسی، میز و پستی که دارند آگاه باشند که پایه میز آن‌ها روی دریایی از خون قرار دارد که اگر یک ریال از بیت آمال را بیهوده مصرف کند یا اشرافیت بر حکومت و حکام ما حاکم شود مدیون هستیم.

امام جمعه مرکز مازندران اذعان کرد: مسئولان باید به درد مردم باید برسند و به فکر مردم باشند چراکه این مردم نباید انقدر زجر بشکند، این حق مردم ما نیست که تا این حد زجر بکشند این مردم واقعا ایستادند.

این مسئول اضافه کرد: همین مردم در جریان بنزین وقتی که موضع رهبری را شنیدیم با معرف و بصیرت علی‌رغم عصبانیت و نارضایتی از بنزین و گرانی‌ها همه صف خود را از آشوبگران جدا کردند و آشوبگران تنها ماندند در غیر این صورت این فتنه بسیار خطرناک بود.

وی گفت: به گفته همان اربابان گردن کلفتشان که گفتند به آشوبگران آموزش دادند، فرمانده میدانی داشته این‌ها چند حلقه بودند و همه این اتفاقات با حکمت و درایت رهبری همراه با بصیرت مردم این غائله ختم به خیر شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه